سردار مهدی معصوم بیگی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: احتکار کالاهای ضروری و بهداشتی مردم از جمله ماسک‌های تنفسی و مواد ضدعفونی‌کننده در شرایط حساس کنونی جرمی بسیار سنگین است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و نگرانی‌های ایجاد شده  در میان شهروندان اظهارداشت: موضوع شیوع بیماری کرونا ویروس سبب سوء استفاده عده‌ای سودجو از شرایط موجود شده و سودجویان تلاش می‌کنند با سوداگری اقدام به احتکار اقلام مربوط به این بیماری(ماسک و مواد ضد عفونی کننده) کنند.

رییس پلیس استان اصفهان افزود: احتکار کالاهای سلامت محور که سلامت و امنیت شهروندان را تهدید می‌کند خط قرمز پلیس است و در این رابطه با همکاری سایر دستگاه‌های مسوول با هرگونه سوء استفاده در این خصوص برخورد خواهد شد.

وی به کشف دست کم ۲ میلیون ماسک و دستکش و ۱۰ تن مواد اولیه ماسک بهداشتی در عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی در روزهای اخیر در استان خبر داد.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد : ماموران پلیس در این رابطه موفق به کشف ۲ انبار احتکار کالا در شهرستان های اصفهان و خمینی شهر شدند.

وی ارزش ریالی کالاهای بهداشتی کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برشمرد و گفت: در این رابطه ۱۰ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از مردم خواست ضمن اینکه در شرایط امروز به کمک یکدیگر بشتابند و با همکاری و مشارکت هم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اقدام کنند گفت: شماره تلفن ۱۱۰ آماده دریافت گزارش هر نوع سودجویی، گرانفروشی و احتکار لوازم بهداشتی و ضروری مردم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.