مجید حججی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دولت امسال برای طرح‌های شهرستانی تیران و کرون ۱۲۰میلیارد ریال اعتبار از سر فصل تملک و دارایی و متوازن پیش‌بینی کرد که مقدار یادشده تاکنون جذب شده است.

وی اضافه کرد: مدیران شهرستانی برای جذب بقیه اعتبارات خود باید از طریق ادارات کل استانی اقدام  و بر اساس طرح‌های پیشنهادی هزینه کنند.

فرماندار تیران و کرون با بیان این که توزیع اعتبارات بر اساس طرح‌های پیشنهادی نهادهای اداری بوده است، خاطرنشان‌ کرد: تکمیل طرحهای نیمه تمام، طرح‌های آبرسانی و راه سازی در اولویت توزیع اعتبارات بوده است.

وی یادآور شد: بودجه طرحهای ملی مثل احداث زیرگذرها از این اعتبار جداست که با همکاری مدیران کل استان و استانداری پیگیری می‌شود.

به گفته حججی میزان اعتبارات تملک و دارایی و متوازن سال ۹۸ این شهرستان نسبت به سال گذشته تغییر نداشت ولی توزیع اعتبارات بین نهادهای اداری بر اساس نیاز، اولویت‌های شهرستان و عملکرد ادارات در حوزه خدمات‌رسانی و جذب بودجه در سال‌های گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی شهرستان در افزایش بودجه‌های محلی موثر است، اظهارداشت: با افزایش فعالیت اقتصادی در شهرستان تامین بودجه‌های محلی افزایش می یابد که در این خصوص آمایش سرزمینی و آینده‌نگری برای ایجاد حرفه‌های پردرآمد در این منطقه وجود دارد.

بودجه شهرستان تیران و کرون نسبت به سال گذشته تغییری نداشت و سال گذشته بیش از ۴۰ درصد اعتبارات این شهرستان جذب شد.

برابر اعلام سازمان برنامه و بودجه مجموع اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان اصفهان از ۱۰۰۷۱ هزار میلیارد ریال در سال ۱۳۹۷ به ۱۱۷۹۱ هزار میلیارد ریال در سال ۱۳۹۸ رسید که معادل ۱۷,۱ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.