منصور شیشه‌فروش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: ۳۵۰ تیم عملیاتی به دنبال بارش شدید باران و آب گرفتگی در اغلب شهرستان‌های غربی استان، شهرهای فریدونشهر، فریدن، چادگان و بویین و میاندشت وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: این تیم‌های امدادی از آغاز بارندگی‌ها، تاکنون نسبت به تخلیه آب تعدادی از منازل مسکونی واقع در روستاهای مشهد کاوه، چناررود و علی‌آباد اورگان در شهرهای فریدونشهر، چادگان و فریدن اقدام کردند.

شیشه فروش ادامه داد: بارش‌های شدید باران و آبگرفتگی شب گذشته همچنین موجب رانش زمین در فریدونشهر شده بود.

وی بیان کرد: بیشترین بارش های شب گذشته و صبح امروز در مناطق غربی استان گزارش شد و فریدونشهر با ۷۳ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: پس از فریدونشهر، بارش باران از خوانسار با ۶۳ میلی متر، چادگان با ۵۰ میلی متر و داران با ۳۵ میلی متر گزارش شد.

وی با بیان اینکه بارش شب گذشته اصفهان ۶ میلی متر گزارش شد افزود:این بارش ها از نجف آباد با ۱۵ میلی متر، نطنز ۱۱ میلی متر و کاشان هشت میلی متر اعلام شد.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: در این مدت اقلام اضطراری و ضروری از طرف جمعیت هلال احمر بین حادثه دیدگان توزیع شد و به تعدادی از خودروهای در راه مانده هم امدادرسانی شد.

وی با اشاره به اینکه اکنون بارش باران در مناطق مختلف استان قطع شده تصریح کرد: وزش باد شدید و افت محسوس دما در ادامه پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به کشاورزان توصیه کرد به منظور جلوگیری از سرمازدگی محصولات اقدامات لازم را بعمل آورند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.