علی اصفهانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از آنجا که موضوع ویروس کرونا و بیماری آن به حقوق عامه باز می‌گردد موضوع را بررسی کردیم لذا نیاز است که تصمیم گیری‌ها و اعلام تعطیلی نهادهای مختلف مانند مدارس با سرعت بیشتری انجام شود.

وی اضافه کرد: در این ارتباط با استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان صحبت شد تا جمع بندی‌ها و اظهارنظرها تسریع شود و مردم در اسرع وقت در جریان آخرین وضعیت قرار بگیرند.

دادستان اصفهان ادامه داد: پیشتر تصمیم تعطیلی نهادها و مدارس در استان اتخاذ می‌شد اما در زمان حاضر ستادی در تهران با محوریت وزیر بهداشت تصمیمات را اتخاذ می‌کند که ضرورت دارد مسوولان استانی پیگیر مصوبات آن ستاد باشند.

اصفهانی درباره مسابقه برگزار نشدن روز یکشنبه بین تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران گفت: تاکنون گزارشی پیرامون وقوع جرم در این ارتباط به ما واصل نشده، دستگیری هم نداشتیم و تخلفات را فدراسیون فوتبال پیگیری خواهد کرد.

خانواده‌های بسیاری از دانش‌آموزان اصفهانی روز دوشنبه به دلیل نگرانی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، فرزندان خود را سر کلاس‌های درس نفرستادند.

بنا به اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شمار تلفات بیماری کرونا در ایران به ۱۲ و تعداد مبتلایان به ۶۴ نفر رسیده و از روز گذشته تا ظهر  این روز، تعداد ۱۸ نفر دیگر مبتلا به ویروس کرونای جدید شناسایی شدند.

از این تعداد هشت نفر در قم، سه نفر تهران ، یک نفر استان همدان, ۲ نفر اصفهان و ۲ نفر استان مرکزی بودند و از این افراد طی ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر جان خود را از دست دادند.

بر اساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، ویروس کرونای جدید تاکنون ۷۸ هزار و ۸۶۶ نفر به این ویروس مبتلا شده اند و دو هزار ۵۹۲ نفر جان خود را از دست داده اند. از مجموع مبتلایان به این ویروس تاکنون  ۲۵ هزار و ۱۲۸ هزار نفر بهبود یافته اند.

قرار بود دیروز در حساس‌ترین دیدار هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به مصاف یکدیگر بروند، این بازی طبق برنامه قبلی قرار بود ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه آغاز شود اما تیم فوتبال سپاهان بدلیل ازدحام هواداران مقابل هتل با تاخیر وارد ورزشگاه شد.

پیش از این، باشگاه سپاهان به‌دلیل حضور نیافتن تماشاگران خود خواستار به تعویق افتادن این بازی شده بود و تماشاچیان نیز دلیل تجمع خود مقابل هتل را جلوگیری از انجام مسابقه بدون تماشاچی عنوان کرده بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.