علی‌اکبر مرتضایی جمعه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: سلامت انتخابات در این شهرستان مرهون همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، دادگستری و تعامل بین هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی بود که با حضور حداکثری مردم برگزار شد.

وی همچنین از آغاز شمارش آرای مردمی بلافاصله با پایان مهلت قانونی رای‌گیری در این شهرستان از ساعت ۲۲ امشب خبر داد.

فرماندار ویژه کاشان تاکید کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که از آرای آنها به خوبی صیانت کنیم و فردی را که خودشان انتخاب کردند به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.

وی اضافه کرد: مردم دارالمومنین کاشان با حضور باشکوه خود در پای ۳۰۳ شعبه رای‌گیری، بار دیگر وفاداری خود را به نظام و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

مرتضایی با قدردانی از نیروهای نظامی و  انتظامی، بازرسان و خبرنگاران بیان کرد: همه این عوامل ماه‌ها تلاش کردند تا انتخابات باشکوهی در این حوزه انتخابیه برگزار شود.

وی یادآور شد: انتخابات در ۱۰۳ شعبه اخذ رای در شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل برگزار شد و پنج‌هزار و ۲۰۰ نفر در این زمینه همکاری داشتند.

۷۵ نفر در مجموع برای نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه نام‌نویسی کرده بودند که در نهایت ۲۴ نامزد باهم به رقابت پرداختند.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری این حوزه انتخابیه شامل شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.