حیدر قاسمی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: تاکنون در هیچ یک از شعب اخذ رای کمبود تعرفه اخذ رای وجود نداشته است.

وی با اشاره به حضور و مشارکت مردم در انتخابات گفت: چون از ساعت‌های پایانی حضور و مشارکت مردم بیشتر می‌شود امیدواریم مشارکت بیشتری را شاهد باشیم.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به تاثیر انتخابات در خنثی سازی توطئه‌های دشمن خاطرنشان کرد: توطئه بد خواهان نظام همیشه وجود داشته است.

وی اضافه کرد: دشمنان از هر ابزار و وسیله‌ و دستاویزی استفاده می‌کنند تا توطئه خود را عملیاتی کنند اما مردم، نظام و انتخابات و حضور در عرصه‌های مربوطه را از آن خود می‌دانند و با این حضور توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: تمامی توطئه‌ها با حضور و مشارکت مردم خنثی شود.

این استان دارای حدود هفت هزار نفر مسیحی، ۲ هزار نفر کلیمی، حدود ۱۵۰ نفر زرتشتی  است.  یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در اصفهان آغاز شد.

  سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمله ۱۷۰ هزار و ۴۰۰ رای اولی، واجد شرایط رای دادن دراستان اصفهان هستند.

نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ حوزه انتخابیه استان از جمله حوزه اقلیت‌های مذهبی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دست‌کم ۶۰ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات این استان همکاری دارند. ۲ هزار و ۸۳۸ شعبه اخذ رای در استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

در انتخابات امروز ۲۹۱ نامزد اصفهان با یکدیگر رقابت می‌کنند، این استان در مجلس شورای اسلامی ۲۰ نماینده دارد و  سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر  دراین استان واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.