اهالی نایین از سنین مختلف از  رای اولی تا سالخوردگان عصا بدست با شعار تجدید میثاق با رهبری و نظام جمهوری اسلامی و زنده ‌نگه داشتن یاد سردار شهید قاسم سلیمانی که برای دفاع از عزت و شرف ایران اسلامی جان خود را فدا کرد، در پای صندوق‌های اخذ رای در مناطق مختلف سطح شهر حاضر شدند.

این حضور چشمگیر که از ساعات اولیه آغاز رای گیری در شعب اخذ مشاهده می‌شود، نشان از وفاداری و عرق ملی  از هر قومیت و مذهب به ایران اسلامی است. 

 فرماندار نایین گفت: ۵۳ شعبه شامل ۳۱ شعبه ثابت و ۲۲ شعبه سیار برای اخذ آرای مردم ۲ شهرستان نایین و خور و بیابانک پیش بینی شده است.

محمدحسین نصرتی افزود: در شهرستان نایین ۳۴ شعبه اخذ رای شامل ۳۱ شعبه در بخش مرکزی و ۳ شعبه در بخش انارک تعیین شده که از این تعداد ۱۶ شعبه ثابت و ۱۸ شعبه سیار است.

 وی افزود: ۱۵ نامزد از جمله ۲ زن در این حوزه انتخابیه تایید صلاحیت شده‌اند که ۳ نفر از کاندیداها انصراف داده‌اند.

رییس هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نایین و خور و بیابانک گفت: مجموع عوامل برگزاری انتخابات بالغ بر یکهزار و ۶۰۰ نفر خواهند بود که از این تعداد یکهزار و ۱۳۲ نفر مربوط به شهرستان نایین و حدود ۵۰۰ نفر برای شهرستان خور و بیابانک هستند.

فرماندار نایین، تعداد رای اولی‌ها در این ۲ شهرستان را یکهزار و۹۱۰ نفر اعلام کرد.

فرماندار نایین با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای تحریم انتخابات تصریح کرد: بهترین گزینه برای بی‌اثر کردن چنین برنامه‌هایی از سوی دشمنان، حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای است و دولت دوازدهم همه تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار می‌بندد.

حوزه انتخابیه نایین شامل شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک  و دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.