حمیدرضا تاملی روز جمعه در جمع خبرنگاران اردستان افزود: با توجه به تمهید فضای مناسب تبلیغاتی و آغاز خیلی خوب رای‌گیری، پیش‌بینی می‌شود در مجموع شاهد برگزاری مناسب و مشارکت بالا در این انتخابات باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی، بعد از ظهر امکان نامساعد شدن شرایط جوی وجود دارد و از این رو به مردم توصیه می‌شود که رای دادن خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

فرماندار اردستان اضافه کرد: بیش از یک‌هزار و ۶۲۰ نفر از عوامل اجرایی کار برگزاری این انتخابات را بر عهده دارند و برای برطرف دغدغه نامزدها در مورد آرای وارداتی، با مصوبه شورای تامین این شهرستان تعداد چهار پایگاه ایست و کنترل در مبادی ورودی و خروجی مستقر هستند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون مشکل خاصی از شعبه‌های رای‌گیری گزارش نشده است، گفت: تعرفه به اندازه کافی در اختیار نمایندگان فرماندار گذاشته شده است و در صورتی که شعبه‌ای با کمبود روبه‌رو شود، از سوی ستاد مرکزی در اولین فرصت در این زمینه اقدام خواهد شد.

تاملی با اشاره به برخورد قانونی با هرگونه تجمع در اطراف شعبه‌های رای‌گیری تاکید کرد: اردستانی‌های مقیم خارج شهرستان می‌توانند از محل تولد خود در انتخابات شرکت کنند و همه شعبه‌های رای‌گیری مجهز به سامانه جامع انتخابات و استعلام هویت رای‌دهندگان هستتد.

امام‌جمعه اردستان نیز در ادامه اظهار داشت: چنان که رهبر معظم انقلاب صبح امروز هنگام رای دادن فرمودند، امروز یک جشن ملی و روز تعیین سرنوشت است که امیدواریم بتوانیم با حضور در پای صندوق‌ها این مهم را اجرایی کنیم.

حجت‌الاسلام حسن دهشیری افزود: حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای موجب خواهد شد تا دشمن دندان طمع خود را از ایران بکند.

وی بیان کرد: ما کشوری آزاد، آباد و مستقل داریم و باید رای خود کشور را بیمه و دشمنان را بار دیگر ناامید کنیم.

امام‌جمعه اردستان تاکید کرد: به تعبیر بزرگان هر رای که به صندوق می‌افتد، تیری است که بر قلب دشمنان می‌خورد.

بر اساس آگهی اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و در اجرای ماده ۳۹ آیین‌نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس، هفت نفر در مجموع از شهرستان اردستان برای نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده بودند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه هم‌زمان با سایر نقاط کشور در ۵۷ شعبه رای‌گیری این شهرستان در حال برگزاری است.

حوزه انتخابیه اردستان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

شهرستان ۴۲ هزار نفری اردستان در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال‌شرقی اصفهان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.