حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی روز جمعه در جمع خبرنگاران کاشان تصریح کرد: دشمن شایعه‌هایی مرتبط با بیماری کرونا را ابزاری برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات قرار داد اما شرایط نویدبخش برگزاری یک انتخابات باشکوه است.

وی تاکید کرد: مردم در شهرستان کاشان از همان ساعت‌های اولیه رای‌گیری به نسبت مدت مشابه در انتخابات گذشته، در پای صندوق‌های رای مشارکت خوب و چشمگیری داشتند.

رییس هیات نظارت انتخابات در کاشان اضافه کرد: همکاری و تعامل هیات‌های اجرایی و نظارت با حفظ استقلال، رعایت قانون و بدون تنش ستودنی بوده است چرا که این هیات‌ها به عنوان ۲ بال برای کمک کردن جهت برگزاری انتخاباتی پرشکوه با حضور حداکثری مردم هستند.

وی تعداد ناظران یازدهمین دوره انتخابات مجلس را نزدیک به یک‌هزار نفر برشمرد و افزود: این افراد با فراگیری آموزش‌های لازم بر نحوه اجرای انتخابات ۲۴۶ صندوق اخذ رای نظارت دارند.

بصیرتی یادآور شد: نظارت بر ۱۳ صندوق رای‌گیری بخش قمصردر این دوره انتخابات بر عهده  هیات نظارت کاشان گذاشته شده است و به علت به حد نصاب نرسیدن جمعیت نطنز، رای واجدان شرایط این بخش برای حوزه انتخابیه نطنز جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نیمه الکترونیکی انتخابات برای نخستین‌بار در سطح کشور و از جمله شهرستان کاشان، تفاوت آن با دوره‌های گذشته را اضافه شدن دستگاه‌های احراز هویت عنوان کرد.

۲۴ نفر به عنوان نامزد نمایندگی مجلس برای به دست آوردن تنها کرسی این منطقه با یکدیگر در حال رقابت هستند.

پنج‌هزار و ۲۰۰ نفر در قالب ۳۰۳ شعبه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در این حوزه انتخابیه بر عهده دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.