حضرت آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر اصفهان با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) افزود: هر فردی که به سن رای، رسیده وظیفه شرعی دارد با تحقیق نماینده‌ای مومن و توانمند در انتخاب صلاح مردم را انتخاب کند.
وی با اشاره به اینکه باید کسی را انتخاب کرد که خدمتگزار این جامعه نمونه جهانی باشد تصریح کرد: معتقدم مردم در انتخابات دوم اسفند پرشورتر از راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پای صندوق‌های رای حاضر شده و برای خود وکیل اتتخاب می‌کنند.
امام جمعه اصفهان اظهارداشت: حضور مردم به ویژه اصفهانی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پرشورتر از سال‌های گذشته بود و مشارکت گسترده آنان در چنین راهپیمایی‌هایی همواره برای دشمنان نظام بسیار مایوس‌کننده است.
وی یادآور شد: شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه به شدت سعی بر جداسازی مردم و نظام دارند غافل از اینکه مردم به این نکته رسیدند که میان افراد و حکومت اسلامی فرق قائل شوند و خطاها و اشکالات افراد مسوول را پای حکومت نگذارند.
حضرت آیت الله طباطبایی‌نژاد درباره بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: در چهار دهه پس از انقلاب در هفت محور بیانیه گام دوم انقلاب به ویژه در عرصه علم و فناوری، معنویت و اخلاق به پیشرفت‌های خوبی دست یافته‌ایم.
وی اضافه کرد: عدالت اجتماعی در سال‌های پس از انقلاب در زمینه‌های مختلف افزایش یافته است و اکنون روستاهای کشور نیز از نعمت‌های راه، بهداشت، آب و برق و ارتباطات برخوردارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.