سردار حسین دهقان روز سه شنبه در جمع راهپیمایان در میدان امام (ره) اصفهان افزود: ۲۲ بهمن امسال تفاوت اساسی با سال‌های گذشته دارد، امسال راهپیمایی را حماسه حضور می‌توان نامید.

وی با بیان اینکه حضور مردم ملت شریف در ایران و در منطقه پیام متفاوتی برای نظام سلطه و دستگاه استکبار داشت، تصریح کرد: ملت با حضور خود این پیام را می‌دهند که انقلاب زنده است و مردم با بصیرت و دشمن شناسانه اقدام صالحانه را به نمایش گذاشتند.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی ادامه داد: مردم ما در پاسخ به پیام رهبری خود اثبات کردند، انقلاب زنده است.

وی اضافه کرد: شعارهای انقلاب از ابتدا با سرزندگی، نشاط و تازگی به عرصه آمد انقلاب ما شعارهای بنیادین داشت که برآمده از فطرت انسانیت و آزادی انسان از یوق نظام استبدادی و خروج از پذیرش نظام سلطه وابسته به استکبار بود.

سردار دهقان خاطرنشان کرد: انقلاب شعار آزادی، اخلاق و معنویت را به عرصه آورد و نشان داد دین می‌تواند نظام سیاسی را به وجود آورد و به مبانی احکام و شریعت اسلامی پایبند باشد.

وی با بیان این اینکه حیات واقعی ترجمان حقیقت و واقعیت استقلال است، اظهارداشت: انقلاب به جهانیان نشان داد می‌توان عزیز و مستقل بود و پیشرفت و توسعه داشت اگر به مردم تکیه کنیم، همچنین عدالت شعار دیگر انقلاب بود که نظام‌ اسلامی بر این مبنا بود.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب بیشترین فشارها و توطئه‌ها علیه مردم به صحنه آمد اما ملت استقامت و مقاومت را در برابر تمکین و تحقیر انتخاب کردند که به معنای زنده بودن انقلاب است.

وی تصریح کرد: اگر ملت‌ها استقلال می‌خواهند تا بر مبنای خود نظام سیاسی را مستقر کنند یقینا الگوی امیدوار کننده، انقلاب ماست.

سردار دهقان بیان کرد: امروز ۲۲ بهمن است که جا دارد یاد امام را زنده بداریم و خود را مدیون او و شهدایی بدانیم که در راستای مکتب او جان خود را فدا کردند، امام احیاگر و پدید آورند نظریه ولایی و ولایت فقیه بود، امام فصل جدید را در حیات ملت سیاسی و پیام متفاوت در عرصه جهانی بنیان نهاد.

وی با اشاره به اینکه امروز چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است، اظهارداشت: حاج قاسم یکی از فرزندان امام است و از افرادی بود که در مکتب امام رشد و تعالی یافت و امروز به عنوان سرباز ملت و جامعه بشری و فردی بود که در بعد فردی می‌تواند الگو، اسوه، نماد، شمایل، مکتب و انسان تراز انقلاب اسلامی باشد.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی افزود: شهید سلیمانی فرمانده شجاع، با تدبیر و همیشه حاضر در صحنه و انقلابی، دین مدار و معلم بزرگ عرصه جهاد و دفاع بود.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی توانست در مکتب امام ابعاد روحی و معنوی را چنان ارتقا دهد که در دل ملت جای بگیرد، وی ندای فطرت آزادی خواهان جهان است.

سردار دهقان اضافه کرد: او در منطقه عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و بحرین و کشورهای اسلامی که در معرض تجاوز بودند حضور پیدا کرد و کنار مردم بود و آن‌ها را تجهیز و آموزش داد و در کنار آن‌ها ایستاد و از حق و عدالت دفاع کرد و با ظالم و متجاوز جنگید.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن به معنای همراهی با مردم است که شهید سلیمانی این معنا را به خوبی تبیین کرد، ادامه داد: شهید سلیمانی به انقلاب و در مسیر آن کمک کرد و معنای انقلاب را تبیین کرد.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی یادآور شد: دشمنان می‌خواستند اثری از اسلام نباشد و فلسطین به فراموشی سپرده شود و روابط دنیای اسلامی با اسراییل عادی سازی شود همچنین آن‌ها می‌خواستند نفرت و کینه و جدایی در دنیای اسلام نهادینه شود که سردار دل‌ها با آن‌ها جنگید و طومار توطئه خائنانه را در هم شکست.

وی گفت: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب گذشت و فراز و فرودهایی را تجربه کردیم اما قله‌های موفقیت جلوی چشم مردم است از این رو می‌پذیریم کاستی‌های جدی داریم و تجربه کردیم اما باور داریم ملت آنچنان عزم و اراده دارد که مشکلات را پشت سر می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه برکات نظام و موفقیت‌ها فهرست بلند بالایی است، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه در معرض موفقیت بودیم کمتر ابعاد آن را حس می‌کنیم اما بیگانگان اتفاقات درونی ایران را به خوبی می‌بینند.

سردار دهقان گفت: فصل جدیدی در عرصه سیاسی با پیروزی انقلاب آغاز شد و از نظام سیاه ستمشاهی به نظام الهی رسیدیم و مردم سالاری حقیقی را نشان دادیم در این راستا باید گفت عرصه انقلاب عرصه ظهور و بروز شکوفایی‌هاست.

 وی اضافه کرد: امروز واحدهای صنعتی، دانشگاهی و شرکت‌ها و اقدامات زیربنایی از دستاوردهای انقلاب است با اینکه با شایستگی‌های ملت فاصله داریم اما این خلاها پر خواهد شد.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی گفت: ترور و شهادت سردار سلیمانی جنبه جهانی دارد که اثبات کرد ترامپ حاضر است مردم و منافع آمریکا را برای قهرمانی خود فدا کند و تروریست است همچنین نشان داد نظام سلطه و آمریکا بر اصل اخلاقی در سیاست پایبند نیست.

وی ادامه داد: ملت ما با هجمه و موشک باران پایگاه راهبردی آمریکا ثابت کرد دارای عزم و اراده قاطع در برابر فزون خواهی و تجاوز آمریکاست و از قدرت خود برای مقابله با بدخواهان و برنامه‌های هجومی آن‌ها مبارزه خواهد کرد.

سردار دهقان با اشاره به انتقام سخت از آمریکا گفت: حمله به پایگان نظامی آمریکا در عراق، هیمنه نظامی آمریکا را در هم شکست و نشان داد دیگر آمریکا شکست ناپذیر نیست بلکه ضربه پذیر است.

وی ادامه داد: انتقام سخت به معنای خروج آمریکایی‌ها از منطقه و مناطق اشغال شده استت که باید در تمامی مسیر قوی بوده و عزم و اراده خود را نشان دهیم.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی با اشاره به انتخابات پیشه رو گفت: انتخابات دوم اسفند در پیش است که باید بیان حضور ، عزم و خواسته امروز در راهپیمایی برای انتخاب افراد مدنظر قرار بگیرد.

وی گفت: باید فراد کارآمد، توانمند، خلاق، شجاع، مومن و دارای روحیه جهادی و انقلاب انتخاب شوند.

سردار دهقان درباره معامله قرن افزود: معامله قرن از ذهن علیل شده ترامپ و افراد او برآمد، معامله قرن می‌خواهد مساله تاریخی را با پول حل کند اما کشورهای اسلامی و فلسطین در این راستا کوتاه نمی‌آیند و آن را نمی‌پذیرند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال با عنوان «حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دل‌ها» در ۱۰۵ شهر استان اصفهان برگزار شد.

پیام مراسم ۲۲ بهمن در میدان امام (ره) اصفهان قرائت شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.