مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برخورد تریلی و یک خودروی سواری تیبا که سرویس مدرسه بود با یکدیگر در قهدریجان ساعت ۷ و ۲۱ دقیقه صبح امروز به مصدومیت هفت دانش‌آموز دختر و راننده زن ۳۰ ساله این سرویس مدرسه منجر شد.

غفور راستین افزود: مصدومان این حادثه توسط سه واحد آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان منتقل شدند.

وی درباره حادثه برخورد دو دستگاه خودروی پراید و پژو ظهر روز گذشته در شاهین‌شهر محور علویجه اضافه کرد: یک مرد ۳۴ ساله در این سانحه رانندگی کشته شد و پنج نفر دیگر شامل دو کودک دو و هفت ساله، دو مرد و یک زن مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان به آتش‌سوزی در طبقه ۹ یک ساختمان مرتفع مسکونی کوه نور باغ زیار در بامداد جمعه اشاره و تصریح کرد: پنج نفر شامل یک مرد جوان و چهار زن دچار مصدومیت شدند که دو نفر آن‌ها به بیمارستان شریعتی اصفهان منتقل شدند و سه تن دیگر نیز به دلیل رضایت ندادن برای اعزام به بیمارستان در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

وی همچنین اظهارداشت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر در کیلومتر ۳۵ محور نایین- اردستان ۱۴ مصدوم برجاگذاشت که هفت نفر آن‌ها به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند و هفت تن دیگر نیز برای انتقال به مراکز درمانی رضایت ندادند.

راستین درباره حادثه انفجار در خیابان شهیدان غربی به علت نشت گاز نیز گفت: دو مصدوم این حادثه که مرد و تبعه افغانستان بودند برای طی مراحل درمانی به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم(ع) منتقل شدند.

وی عنوان کرد: انتشار گاز منوکسیدکربن در منزلی در خیابان رباط دوم اصفهان نیز سه مرد و یک زن را مسموم و راهی بیمارستان غرضی کرد و نیز جان یک زن ۴۰ ساله را گرفت.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: انفجار کوره ذوب‌آهن آلات در منطقه صنعتی دولت‌آباد به مصدومیت دو مرد ۲۸ و ۶۵ ساله منجر شد که به بیمارستان آیت‌الله کاشانی اصفهان منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز درباره سانحه برخورد خودروی پژو پارس در بزرگراه شهید اقارب پرست شهر اصفهان با تیر برق و حفاظ‌های کناره جاده گفت: این خودرو چهار سرنشین مرد بین سنین ۱۹ تا ۳۰ داشت که سه نفر آن‌ها در دم جان باختند و نفر چهارم نیز که مصدوم بدحال بود در بیمارستان جان خود را از دست داد.

فرهاد کاوه آهنگران درباره حادثه آتش‌سوزی در طبقه ۱۰ یک مجتمع مسکونی بیش از ۱۵ طبقه‌ای در سه راه سیمین اصفهان افزود: در این حادثه حدود ۲۰ نفر از اهالی این مجتمع که در محاصره دود و آتش بودند توسط نیروهای آتش‌نشانی تخلیه شدند و از گسترش حریق به منازل مجاور نیز جلوگیری شد .

وی با بیان اینکه علت بروز حادثه در دست بررسی است بیان کرد: آتش نشانان ۵ ایستگاه شماره ۱۱،۳، ۱، ۱۲و ۲۰ به همراه افسران کشیک وقت در محل حادثه حاضر بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خاطرنشان کرد: یک مورد انفجار توام با آتش‌سوزی در بلوارکشاورز به سامانه ۱۲۵ اعلام و نیروهای ایستگاه شماره سه و ۱۱ به محل اعزام شدند که یکی از آتش نشانان بدلیل عدم وجود نرده و حفاظ و نیز دودگرفتگی و انفجار مجدد در منزل مذکور، از پله سقوط و دچار مصدومیت و به بیمارستان اعزام شد  که خوشبختانه حال این نیروی آتش‌نشان مساعد است.

وی همچنین به حادثه واژگونی پژوپارس در اصفهان اشاره کرد و افزود: این حادثه دو مصدوم داشت که در خودرو محبوس شده بودند و پس از آزادسازی به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

کاوه آهنگران درمورد گازگرفتگی در یک منزل مسکونی و مسمومیت یک مادر، پسر ۱۰ ساله و نوزاد وی گفت:

وی ادامه داد: خوشبختانه حال عمومی هر سه نفر اعضای خانواده مساعد است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری علت این حادثه را مسدود بودن یکی از دودکش‌های وسائل گرمایشی اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.