سورنا ستاری روز شنبه در آیین افتتاح ناحیه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان افزود: راه‌اندازی این مراکز فرصت بسیار خوبی را برای جذب و به کارگیری جوانان ایجاد کرده است.
وی اظهارداشت: دانشگاه مسئولیت دارد تا با ایجاد شرکت‌ها و استارتاپ‌ها این فعالیت‌ها را توسعه دهند و این فضا را در اختیار جوانان بگذارد.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اضافه کرد: با ایجاد این اراده در هیات امنای دانشگاه اصفهان مسئولیت معاونت علمی و فناوری سنگین تر شده است.
وی اعلام آمادگی کرد که به ساختمان‌های که از سوی دانشگاه برای چنین مراکزی مشخص شود هزینه بازسازی و تجهیزات آن از سوی این معاونت پرداخت شود
وی یادآور  شد: برای طرح جامع دانشگاه اصفهان این معاونت می تواند در بخش هزینه‌ها یاریگر دانشگاه باشد.

ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان شامل بخش‌های مختلفی است که در این مراسممرکز نوآوری بازیهای رایانه‌ای باحضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد.

این مرکز مجهز به تمام امکاناتی است که برای تیم‌های بازی‌ساز نیاز است، که شامل "کلاس‌های آموزشی"، "استودیو ضبط صدای مجهز به ابزارهای پیشرفته"، "سایت کامپیوتری"، "آزمایشگاه اختصاصی واقعیت مجازی"، "آزمایشگاه موشن کپچر برای ضبط انیمیشن"، "آزمایشگاه برد گیم" و "فضایی برای استقرار و کار تیم‌ها" و "آزمایشگاه تست بازی" است.

دانشگاه اصفهان بعنوان دانشگاه جامع و مادر استان اصفهان دارای حدود ۱۵ هزار دانشجو و ۶۵۰ عضو هیات علمی و یکی از دانشگاه های برتر کشور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.