به گزارش مهر، حسین یکتا شامگاه یکشنبه در جمع بسیجیان و جهادگران شهرستان کاشان با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی حال همه مردم ایران و آزادیخواهان منطقه و جهان را آسمانی کرد، اظهار داشت: خونی که از حاج قاسم سلیمانی ریخته شد به اعتقاد ما کلید فتح بیت المقدس است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با سرعت و قدرت به حرکت خود ادامه می دهد، ابراز داشت: حتماً اثر وضعی اقدامات مخلصانه بسیجیان و جهادگران ابتدا در زندگی آنها و بعد در کل جامعه و اجتماع مشخص می‌شود.

مدیر موسسه امام رضایی‌ها با بیان اینکه در اولین سال از بیانیه گام دوم انقلاب و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید، تصریح کرد: این شهید بزرگوار به مقام و مرتبه‌ای رسیدند که رهبر معظم انقلاب از مرام و شخصیت شهید سلیمانی از مکتب سلیمانی یاد کردند.

خون حاج قاسم سلیمانی حول حالنا الی احسن الحال برای ایران به‌دنبال داشت

وی ثمره خون حاج قاسم سلیمانی را حول حالنا الی احسن الحال برای مردم و جامعه ایران دانست و خاطرنشان کرد: لحظه‌ای که لازم است امام زمان (عج) از این حاج قاسم سلیمانی‌ها را بسیار در آستین دارد.

یکتا با اشاره به اقدامات و تصمیمات امام خمینی (ره) در سال ۵۷ برای پیروزی انقلاب اسلامی اذعان داشت: ۴۱ سال از انقلاب اسلامی گذشت و ۴۱ روی سیاه به زغال ماند و این انقلاب با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

خون حاج قاسم سلیمانی منجر به افول آمریکا می‌شود

وی با بیان اینکه از پشت دیوارهای بصره به پشت دیوارهای بیت المقدس رسیده‌ایم، بیان داشت: به خواست و فضل خداوند خون حاج قاسم منجر به افول آمریکا می‌شود.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه راز محبوبیت حاج قاسم سلیمانی دائم در جهاد بودن این سرباز ولایت بود، تاکید کرد: ما هر چه داریم از دفاع مقدس و شهدا داریم.

وی با بیان اینکه جهاد یعنی جهد و کوشش و مبارزه با نفس افزود: جهاد یعنی آتش به اختیار وسط آتش غم مردم برویم و مشکلات آنها را حل کنیم.

یکتا ضمن خطاب به بسیجیان و جهادگران منطقه کاشان کار مجاهدانه را به نوعی کار موحدانه دانست و یادآور شد: هر چه بیشتر کار جهادی انجام دهید بیشتر در نزد مردم اجر و پاداش دارید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از جهاد عشق به شهادت را در وجود خود نگه داشت، اظهار داشت: عشق به شهادت نه فقط در زبان حاج قاسم بلکه در میدان نبرد و مبارزه با دشمن و استکبار جهانی و مزدوران آن مشهود بود.

جوانها عشق به شهادت را در وجود خود زنده نگه دارند

مدیر موسسه امام رضایی‌ها با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال عشق به شهادت را در میدان های نبرد بر علیه دشمن جستجو می کرد، ابراز داشت: توصیه می‌کنم جوان‌ها اگر بخواهند از دست شیطان راحت شوند عشق به شهادت را در وجود خود زنده نگه دارند.

وی دیگر شاخصه مهم شهید حاج قاسم سلیمانی را ولایت‌پذیری محض این شهید بزرگوار دانست و تصریح کرد: شهید سلیمانی هرچه معروف‌تر و نخبه‌تر شد در مقابل ولایت متواضع‌تر شد.

هر چه به ظهور نزدیکتر می‌شویم ما را با ولایت پذیری بیشتر امتحان می‌کنند

یکتا با بیان اینکه هر چه به ظهور نزدیکتر می‌شویم ما را با ولایت پذیری بیشتر امتحان می‌کنند، خاطرنشان کرد: قبل از انتقام سخت باید امتحان سخت را پس بدهیم.

وی با اشاره به اینکه اگر ولایت پذیری حل نشود معرفت به ماموریت نیز حل نمی‌شود، اذعان داشت: در شرایط کنونی باید ابتکار عمل را در دست گرفت و باید با حکمت و معرفت ماموریت های خود را انجام داد.

بر خلاف ابتدای انقلاب هم اکنون با منافقین حرام خورده مواجه هستیم

مدیر موسسه امام رضایی‌ها با بیان اینکه در ابتدای انقلاب با منافقین فریب خورده مواجه بودیم و هم اکنون با منافقین حرام خورده مواجه هستیم، تاکید کرد: باید در مقابل تمام هجمه ها و توطئه‌های دشمن و استکبار که برای دور کردن مردم و جوانان از ولایت است با قدرت مقاومت و ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب با جوان‌ها و نه با سازمان‌ها و نهادها صحبت کردند، بیان داشت: نظر و نگاه خداوند متعال ذره ای از این انقلاب برنگشته است و به فضل خدا در ادامه حرکت انقلاب هم به همین گونه خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.