محمدحسین تقی‌پور روز شنبه در آیین آغاز برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در میدان امام (ره) دامغان گفت: امام با ایجاد یک جریان اسلامی در ایران و سرنگونی رژیم منحوس شاهنشاهی، تفکر نظام و انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داد. 

وی ادامه داد: در دهه ۵۰ تنها ۲ تفکر و بلوک شرق و غرب در جهان حاکم بود، اما امروز  تفکر اسلامی نیز در جهان نهادینه شده است. 

تقی‌پور، شجاعت امام (ره) را بی نظیر دانست و گفت: امام راحل با شجاعت و حرکت خود با کمک مردم، انقلابی بزرگ و بی نظیر را رقم زد که با نام امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در جهان شناخته می‌شود.

وی اضافه کرد: دنیا شاهد است که روزبه‌روز بر شکوفایی انقلاب افزوده می‌شود و این انقلاب هیچ‌گاه از آرمان‌های خود جدا نشده است. 

تقی‌پور تصریح کرد: امام خمینی (ره) تنها اسلام عبادی به ما هدیه نداد بلکه انقلاب ایران انقلاب اسلامی جامع بود که اسلام ناب محمدی و استکبارستیز است.

وی به ساده زیستی امام راحل اشاره کرد و افزود: امام (ره) فردی بود که متواضعانه خود را خدمتکار مردم می‌دانست و معتقد بود اگر ملت پشت حکومت باشد، آن انقلاب و نظام هرگز نابود نخواهد شد.

تقی‌پور اظهار داشت: هم‌اکنون نیز، رهبر معظم انقلاب با بصیرت خود بیانیه‌ای را با عنوان "بیانیه گام دوم انقلاب" منتشر کرد که سند زرین و برگ افتخار است. 

وی اضافه کرد: همه باید در تحلیل و اجرای این بیانیه حساس باشیم چراکه امام چهار دهه انقلاب را در آن تبیین کردند تا الگویی برای چهار نسل انقلاب و مروری برای گذشتگان باشد. 

تقی‌پور گفت: رهبری در این بیانیه افق آینده روشنی را برای نظام ترسیم کردند و این نظام را در پنج مرحله انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی معرفی کردند. 

فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: اکنون در مرحله سوم هستیم و زمینه‌های ایجاد تمدن اسلامی را نیز فراهم کردیم، امیدواریم با ظهور منجی عالم بشریت به این تمدن دست یابیم.

بیش از ۱۲۰ برنامه شاخص ویژه ایام الله دهه فجر، در قالب ۶۰ ویژه برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.

شهرستان دامغان دارای ۲۲ قشر، ۱۰۷ پایگاه بسیج و بیش از ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.