منصور شیشه فروش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این وزش باد شدید بیشتر در شهرستان‌های اردستان، نایین، شهرضا و سمیرم پیش‌بینی شده است و به مسافران در محورهای ارتباطی و جاده‌ها توصیه می‌شود نسبت به رعایت اصول ایمنی سفر و هشدارهای پلیس راه توجه کنند.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال وقوع توفان لحظه‌ای در مناطق مستعد و بادخیز در بیشتر مناطق استان به ویژه باددخیز نیمه شمال، شرق و جنوب جریان خواهد داشت.
زمان پایان این مخاطره اواخر وقت روز شنبه و اثر آن، احتمال شکستن درختان فرسوده و کهنسال و آسیب به سقف‌های موقت و نایلونی اعلام شد.
کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان روز شنبه به ایرنا گفت: وزش باد در سراسر استان اتفاق می‌افتد و در ظهر امروز بیشتر در کاشان، اردستان و فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به صورت گرد و خاک و همراه با کاهش دید بوده است.

حجت‌الله علی عسگریان با بیان اینکه در زمان حاضر در مناطق غربی استان از جمله خوانسار، فریدونشهر و فریدن بارش برف نیز داریم، افزود: فردا در مناطق شرقی اصفهان باد نسبتا شدید و بارش پراکنده خواهیم داشت.
نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایداری از روی استان از شنبه تا یکشنبه است و در بیشتر مناطق شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق غرب و جنوب بارش باران و برف پیش‌بینی می شود.

کمینه فردا صبح در مناطق غربی و جنوبی ۲ تا چهار درجه، کاهش و در مناطق مرکزی، شرقی و شمالی یک تا ۲ درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت. 

کمینه دمای هوای استان اصفهان برای فردا صبح در بویین میاندشت با ۱۴ درجه زیر صفر پیش‌بینی شده است.

کمینه و بیشینه دمای کلانشهر اصفهان به ترتیب ۲ درجه زیر صفر و ۱۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.