مهدی جمالی‌نژاد روز پنجشنبه در آیین گشایش شهرداری دهسرخ از توابع اصفهان اظهار داشت: قدرت خدادادی و قدرت اکتسابی از عوامل مهم و موثر در ایجاد قدرت و پایدار شدن اقتدار نظام به شمار می‌رود اما هیچکدام به تنهایی  نمی توانند اقتدار نظام را  تضمین کنند.

وی بیان کرد: قدرت گفتمانی، سومین قدرتی است که می‌تواند امنیت کشور را تضمین کند و امام خمینی (ره) نیز توجه ویژه‌ای به این جنبه از قدرت در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اهمیت توجه به ظرفیت‌های داخلی اضافه کرد: اقتدار و قوی شدن کشور تنها در زمینه نظامی نیست، بلکه پیشرفت هم‌زمان و توامان در همه شاخص‌ها به ارتقای اقتدار کشور منجر خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها و سلیقه‌ها در کشور تصریح کرد: امروز با وجود تلاش‌های دولت و مجلس، دیوار بی‌اعتمادی در جامعه به وجود آمده است.

جمالی‌نژاد تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم روی پای خودمان بایستیم، اتحاد و انسجام ملی اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی همچنین یادآور شد: بسیاری از زیرساخت‌هایی که امروز در کشور وجود دارد، در اوایل انقلاب وجود نداشت و این زیرساخت‌ها و امکانات کنونی با تلاش مردم و مسوولان به وجود آمده است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور افزود: امروز مردم از درگیری بین اصلاح‌طلب و اصول‌گرا خسته شدند و کار و پاکدستی می‌خواهند و لازمه حفظ و ارتقای اقتدار نظام در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه، اتحاد و انسجام ملی است.

وی در ادامه با تبریک تبدیل شدن روستای دهسرخ به شهر گفت: تبدیل روستا به شهر ابتدای کار است و همه باید دست به دست هم دهند تا اتفاق‌های مبارک دیگری در ادامه این راه ایجاد شود.

بخش گرکن جنوبی یکی از بخش‌های تابع شهرستان مبارکه در استان اصفهان است.

این بخش ۲ شهر با نام‌های زیباشهر و دهسرخ و ۱۵ روستا دارد.

روستای دهسرخ شهرستان مبارکه اصفهان اسفندماه سال گذشته با موافقت هیات دولت و پیشنهاد وزارت کشور به شهر تغییر یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.