محمدعلی صابری روز دوشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سمیرم در فرمانداری افزود: بخشی از این طرح‌ها افتتاحیه‌های مربوط به فعالیت‌های عمرانی و خدماتی است که برای هر چهار بخش مرکزی، پادنا، وردشت و پادنای بزرگ لحاظ شده است.

به گفته وی، ۱۶ کمیته‌ فرعی و اصلی در شهرستان سمیرم برای گرامیداشت دهه فجر امسال تشکیل که تعدادی از آنها در شهرهای ششگانه شهرستان فعال شده‌اند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم ادامه داد: همزمانی دهه فجر با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، بهترین زمان برای برگزاری گفتمان‌های دینی و مذهبی با موضوع نماز و انقلاب اسلامی است که در دستور کار نهاد تعلیم و تربیت قرار دارد.

صابری با بیان اینکه ۲ کرسی آزاداندیشی در دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور در همین ایام برگزار می شود، اظهار داشت: محور این کرسی‌ها مسائل روز کشور و منطقه بویژه انتخابات مجلس یازدهم خواهد بود.

وی تصریح کرد: علاوه بر برپایی همایش تقدیر از ورزشکاران برتر و قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی سال جاری، شاهد گردهمایی بزرگی با حضور مادران بویژه خانواده‌های شهدا، ۱۹ بهمن همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین برگزار خواهیم کرد.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان سمیرم با تاکید بر تبیین اهداف انقلاب برای نسل جدید تاکید کرد: برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت مردم به ویژه حضور جوانان برنامه‌ریزی و اجرا شود.

شهرستان یکصد هزار نفری سمیرم با افزون بر ۲۲ هزار نفر بسیجی و  تقدیم ۴۰۰ شهید به نظام و شش شهید دوران انقلاب، در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.