محمد اعتدادی شامگاه یکشنبه در آیین آغاز عملیات ساخت یک مجتمع آموزشی در نوش‌آباد آران‌وبیدگل افزود: برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ افزون بر ۱۶ هزار کسری نیروی انسانی در استان اصفهان خواهیم داشت که ضروری است تا مسوولان مربوطه در وزارتخانه به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: امسال افزون بر هفت هزار نیروی بازنشسته در استان اصفهان برای کمبود نیرو جذب کردیم که این رقم قابل توجهی است و روی کیفیت آموزش هم تاثیراتی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ نیرو هم در قالب طرح خرید خدمات در سال‌جاری جذب شدند که علت آن جبران کسری نیرو بود و با شرایط قانونی انجام شد و با این حال نیاز به جذب نیروی جدید داریم تا شرایط کیفی را ارتقا دهیم.

وی شرایط فضای آموزشی را نیز در استان اصفهان نامناسب برشمرد و تصریح کرد: فضای آموزشی استان از نظر کمی و کیفی مناسب نیست و مدارس فرسوده بسیاری داریم که به بازسازی و نوسازی نیاز دارند.

اعتدادی به نقش پررنگ خیرین مدرسه‌ساز در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: بسیاری از واحدها و کلاس‌ها تاکنون از سوی خیران ساخته شده است و امیدواریم با تداوم کمک‌ها، شاهد بهبود فضای آموزشی در این استان باشیم.

وی در ادامه به آغاز عملیات ساخت یک مجتمع آموزشی در شهر نوش‌آباد اشاره کرد و گفت: با بهره‌برداری از این مجتمع آموزشی دیگر شاهد کسری فضای آموزشی در این شهر نخواهیم بود که این نوید بسیار خوبی برای مردم این شهرستان است.

این مجتمع ۲۰ کلاسه شامل سه آموزشگاه ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در شهرک حسن‌آباد شهر نوش‌آباد با تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

شهر نوش‌آباد با جمعیت نزدیک به ۱۲ هزار نفر در فاصله سه کیلومتری آران‌وبیدگل قرار دارد.

شهرستان ۱۰۳ هزار نفری آران‌وبیدگل با ۱۳۰ واحد آموزشی و جمعیت دانش ‌آموزی ۲۰ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

در زمان حاضر در مجموع بیش از ۹۲۰ هزار نفر دانش‌آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه استان پنج میلیون نفری اصفهان به تحصیل اشتغال دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.