علیرضا فرح‌بخش روز پنجشنبه در نشست ستاد هماهنگی دهه فجر در فرمانداری اردستان افزود: جمهوری اسلامی ایران امسال  وارد دهه چهارم خود شده است که ویژگی‌هایی مانند تدوین بیانیه گام دوم انقلاب، شهادت سردار سلیمانی، پاسخ کوبنده موشکی به آمریکا، تجلی وحدت و حضور قشرهای گوناگون در مراسم مختلف در کشور می‌طلبد چنان برنامه‌ریزی شود که حضور مردم در ایام‌الله پیش‌رو گسترده‌تر از سال‌های گذشته باشد.

وی بیان کرد: نباید چنان عمل شود که مردم تنها از سوی رسانه‌ها شاهد برگزاری آیین‌ها باشند، همچنین ارایه عملکرد ۴۰ ساله، اقتدار به وجود آمده و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان نقشه راه برای همه دستگاه‌ها باید مورد توجه جدی باشد و در ادامه، کار بهتر و تبیین نظرات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف از سوی دستگاه‌ها ترسیم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردستان تاکید کرد: هرچه پرشور برگزار کردن مراسم دهه فجر می‌تواند مقدمه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای باشد.

امام‌جمعه اردستان نیز در ادامه گفت: حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی موجب شده است که دشمن جرات ایستادگی برابر این سیل عظیم مردم را نداشته باشد.

حجت‌الاسلام حسن دهشیری اضافه کرد: حضور پرشور، آگاهانه و انقلابی مردم در تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی و دیگر شهدا، تجلی وحدت و همبستگی ملی گردید و دشمن را زمین‌گیر کرد.

وی با اشاره به ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور شد: بر همه لازم است که همه ایام‌الله‌ و از جمله دهه فجر را متذکر شوند که خداوند در قرآن کریم نیز به آنها اشاره دارد؛ زیرا در آنها نشانه‌هایی است که باید صبور و شکرگزار بود و با یادآوری ایام‌الله دهه فجر، مردم به نعمت‌های انقلاب پی می‌برند و قدردان خواهند بود.

امام‌جمعه اردستان خطاب به مسوولان تصریح کرد: مردم نگاه‌شان به شماهاست و عملکردتان مورد توجه قرار دارد؛ لازم است خدمات انجام گرفته، بازگو و دستاوردهای انقلاب برای جامعه تبیین شود.

وی با آرزوی ۲۲ بهمنی پرشور و ماندگار افزود: امروز ارزش و اعتبار مردم ایران در جهان در مقایسه با دوران پیش از انقلاب بسیار متفاوت‌ و از جایگاه بالایی برخوردار شده؛ فضاسازی و حضور پرشور مردم در مراسم و مخالفت گسترده با استکبار جهانی موقعیتی به وجود آورده است که دشمن کاری جز عربده‌کشی از دستش برنمی‌آید.

ایام‌الله دهه فجر سال گذشته نیز ۹۷ طرح به ارزش بیش از ۵۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان رونمایی شده بود.

شهرستان ۴۲ هزار نفری اردستان در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.