جواد محمدی روز چهارشنبه در مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: سعی کردیم در مدت یاد شده میزان بدهی بالای باشگاه را با انجام اقداماتی کم کنیم و در این راستا کارهایی همچون جذب حامیان مالی، کسر بدهی‌های سنواتی، امور مالیاتی و کاهش تعهدات انجام شد.

وی با اشاره به شرایط خاص باشگاه و تنگناهای مالی و اعتباری، ادامه داد: اصلاحات اساسی در باشگاه نیاز بود و برای مثال فردی که ماهیانه حقوق ۱۵۰ میلیون ریال از باشگاه دریافت می‌کرد از این مجموعه جدا کردیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به تلاش و جدیت مجموعه طی ماه‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: انتخاب سرمربی جدید سبب خواهد شد که تیم با صلابت و قدرت بازی‌های خود را در لیگ برتر ادامه دهد و مردم نتیجه این انتخاب را خواهند دید.

محمدی خاطرنشان کرد: جا دارد که از هواداران تیم فوتبال و مردم اصفهان تشکر کنیم که با صبر و شکیبایی ما را در سختی‌ها حمایت کردند، همچنین با کادر قبلی تیم مشکلی نداشتیم.

وی گفت: از مدیرعامل شرکت درخواست می‌کنم مرا از سمت مدیرعاملی باشگاه مرخص کند زیرا احساسم‌ این است که فردی توانمند و قدرتمند، بهتر خواهد توانست این باشگاه را اداره کند.

محمدی افزود: افتخار می‌کنم که سرباز ذوب آهن بودم و خواهش می‌کنم شخصی جدید جایگزین من شود.

مراسم تکریم و معارفه سرمربی جدید ذوب‌آهن با حضور علیرضا منصوریان سرمربی پیشین، میودراگ رادولوویچ سرمربی فعلی، مدیران و اعضای این تیم روز چهارشنبه در تالار تشریفات شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

رادولوویچ سابقه هدایت تیم ملی زیر ۲۱ ساله‌های کشور صربستان و مونته نگرو، مربیگری تیم المپیک صربستان و مونته‌نگرو، سرمربیگری تیم ملی زیر ۱۹ ساله‌های کشور صربستان و مونته‌نگرو، مربیگری تیم بوآریشتا کشور پرتغال، سرمربیگری پاختاکور ازبکستان، سرمربیگری دینامو مسکو، سرمربیگری دوکنویست مونته نگرو، سرمربیگری کاظمیه کویت و تیرائو قزاقستان و سرمربیگری تیم ملی کشورهای لبنان و میانمار را در کارنامه خود دارد.

منصوریان چندی پیش از سمت مربیگری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کناره گیری کرد.

این تیم هم اینک در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.