مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان روز جمعه در این زمینه گفت: نخستین حادثه برخورد تریلر حامل سوخت با بادجه‌های عوارضی اتوبان کاشان بود که ساعت هشت و ۴۰ دقیقه سه تیم علمیاتی به عنوان پشتیبان به محل اعزام شدند.

روح‌الله فدایی افزود: پس از بررسی‌های اولیه محل حادثه، آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند و ابتدا ایمن‌سازی محل و رفع موارد ناایمن در جهت جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی خودرو انجام و شرایط برای حضور کارشناسان بازرسی و اقدامات لازم جهت جابه‌جایی خودروی حامل مواد اشتعال‌زا فراهم کردند.

وی بیان کرد: راننده تریلر نیز که در این حادثه آسیب دیده بود، از سوی نیروهای اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان همچنین اظهار کرد: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک تریلر در جاده قمصر زیرپل اتوبان در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه نیز چهار آسیب دیده در پی داشت.

وی اضافه کرد: به گفته برخی شاهدان، تریلر به دلیل ترکیدگی لاستیک در کنار جاده متوقف شده بود که خودروی سواری از پشت به آن برخورد کرد.

فدایی با تاکید بر لزوم توجه رانندگان به هشدارها و تمهید امکانات لازم، از مردم خواست در هنگام بروز حادثه برای تسهیل عملیات نیروهای امداد و نجات از تجمع در محل خودداری کنند.

صبح امروز نیز یک دستگاه اتوبوس به علت لغزندگی جاده و عدم توانایی کنترل خودرو از سوی راننده، در اردستان واژگون شده بود که البته تلفات جانی به دنبال نداشت.

پیش‌تر اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود، بارش باران و برف که از روز پنجشنبه بیشتر مناطق این استان را فرا گرفته، با شدت تا روز شنبه ادامه خواهد یافت.

در این اطلاعیه تاکیده شده بود: با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران و سردی هوا لازم است نسبت به اقدام‌های پیشگیرانه، احتیاط لازم برای تردد و تجهیز به وسایل زمستانی هنگام عبور از مناطق مرتفع و کوهستانی شرق و شمال این استان توجه شود.

آسمان کاشان در زمان حاضر ابری و دمای هوا پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.