فاطمه‌زهرا سیدان عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از فردا امواج ناپایدار از اصفهان خارج می‌شود و با پایدار شدن شرایط، کاهش کیفیت هوا تا روز چهارشنبه در مناطق مرکزی و صنعتی استان ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به کاهش دید و کیفیت هوا و شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها از فردا تا روز چهارشنبه، به افراد آسیب‌پذیر از جمله کودکان، سالمندان و بیماران قلبی ریوی توصیه کرد تا از ترددهای غیرضرور در سطح شهر خودداری کنند.

سیدان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت آینده بویین میاندشت با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و خور و بیابانک با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان همچنین با اشاره به میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان گفت: در این مدت میزان بارش‌ها در سمیرم با میانگین ۱۷.۷ میلی‌متر، دهاقان با میانگین ۸.۱ میلی‌متر، داران و مبارکه با میانگین ۵.۵ میلی‌متر، شهرضا با میانگین ۶.۳ میلی‌متر، چادگان با میانگین ۳.۸ میلی‌متر اصفهان، فریدونشهر با میانگین ۳.۲ میلی‌متر و اصفهان با میانگین ۲.۵ میلی متر گزارش شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.