نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان روز شنبه با انتشار بیانیه‌ای، شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط دولت جنایتکار آمریکا را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: سردار دلاور سپاه اسلام، اجر سالیان طولانی جهاد اکبر، مبارزه با نفس، جهاد و مقاومت در راه خدا، مجاهدت برای حفظ امنیت ایران اسلامی و پایمردی در رکاب نائب بر حق امام زمان (عج)، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای را گرفت و شهادت را چون دردانه‌ای در آغوش کشید.

در این بیانیه با اشاره به اینکه حاج قاسم عزیز ملت اسلام، بهای دیدار و لقاء پروردگار در ملکوت اعلا را با خون مطهر خویش پرداخت، تصریح شده است: خونی که به دست اشقیای عالم ریخته شد به آن خیال خام که استکبار جهانی و اذناب داخلی و خارجی آن از هراس هیبت و ابهت سردار دلاور اسلام رهایی یابند، اما چه خیال باطلی که به فرموده ولی امر مسلمین جهان "با رفتن او به حول و قوه الهی کار و راه او متوقف و بسته نخواهد شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدا آلودند. شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت است و همه دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همه بدانند خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است."

در این بیانیه تاکید شده است: دشمنان ایران، اسلام و مقاومت اسلامی به‌ویژه دولت جنایتکار آمریکا، رژیم نامشروع صهیونیستی و اذناب وهابی و تکفیری آنها بدانند از هر قطره خون حاج قاسم، هزاران سلیمانی دیگر در جهان اسلام خواهند بالید و مبارزه تا استقرار عدالت مهدوی (عج) در کره ارض ادامه خواهد داشت.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان در این بیانیه اعلام کرد: بی‌تردید، دل‌های آتش گرفته و ناآرام مسلمانان و مظلومان عالم از این اقدام جنایتکارانه با انتقام سخت و قریب‌الوقوع مجاهدان انقلابی جبهه بین‌المللی مقاومت و پاسداران سرافراز حریم امنیت ایران اسلامی آرام خواهد گرفت و شکوه مقاومت و جهاد در راه خدا را بار دیگر به رخ جهان خواهد کشید.

هیات رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان نیز با انتشار بیانیه‌ای در محکومیت ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد سلیمانی تاکید کرد: سنت خداوند بزرگ نشان می‌دهد که خون پاک شهدایی چون شهید سلیمانی، الهام بخش جوانان این مرز و بوم و محرّک قلوب ایشان در راستای حرکت در مسیر اعتلای ایران اسلامی و مبارزه با استکبار خواهد بود.

دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در این بیانیه اعلام کردند که با ابراز همدردی با ملت غیور ایران و تعهد نسبت به اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی در جهت سرافرازی میهن اسلامی دریغ نخواهند داشت و به وعده الهی که آینده از پرهیزکاران خواهد بود ایمان دارند.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.