سرپرست دانشگاه علوم پزشکی  و خدمات بهداشتی درمانی کاشان در این آیین با تجلیل از خدمات پرستاران، اخلاق نیکو و پسندیده، عشق به مردم، رازداری، عزم و اراده قوی و هم‌دردی با بیمار را از جمله ویژگی‌های پرستاران نمونه برشمرد.

سید علیرضا مروجی، پرستاری یکی از مهمترین تخصص‌ها و رشته‌های علوم پزشکی دانست و گفت: پرستاری از جمله مهمترین نیازمندی‌های جامعه امروز است چون روز به روز با پیر شدن جمعیت نیاز به پرستار بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه پرستاری، شغل سختی است، افزود: همه باید برای ارتقای جایگاه اجتماعی پرستاران که شغلی ارزشمند و مورد احترام مردم است، بکوشیم تا این قشر زحمتکش با دغدغه مالی روبهرو نباشند.

همچنین همزمان با روز پرستار، دستگاه ماموگرافی بیمارستان شهید بهشتی کاشان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دستگاه ماموگرافی پیشرفته دیجیتال مطابق با جدیدترین فناوری به منظور تشخیص زودهنگام بیماری‌ها و توده‌های پستان با هدف افزایش اراه خدمات با کیفیت به بیماران در این بیمارستان نصب و راه اندازی شد.

برای خرید، نصب و راه اندازی دستگاه و همچنین استانداردسازی فضای فیزیکی این دستگاه افزون بر ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارهای دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هزینه شده است.

درمانگاه تخصصی بیماری‌های پستان مرکز آموزشی درمانی بیمارستان شهید بهشتی کاشان، روزهای سه‌شنبه با حضور استادان مجرب این رشته به مراجعه کنندگان خدمات ارایه می‌دهد.

نزدیک به ۴۷۰ هزار نفر جمعیت شهرستان‌های کاشان و آران‌ و بیدگل زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.