میشو کریستیچویچ شامگاه چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سپاهان اصفهان اظهارداشت: دیدار سختی را با تیم خوب سپاهان در پیش داریم و ما سه دیدار دشوار را پشت سرگذاشتیم که فردا چهارمین دیداری است که در خارج از خانه به میدان می‌رویم.

وی با بیان اینکه سپاهان یکی از برترین تیم‌های لیگ ایران است گفت: این تیم برای اینکه در کورس قهرمانی باشد به پیروزی نیاز دارد و ما برای گرفتن امتیاز به اصفهان آمدم که شگفت زده شوند.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است هر اتفاقی بیفتند افزود: ما با تمام نفرات و قدرت خود به اصفهان آمدیم و امیدوارم دیدار ما با سپاهان بازی خوب و تماشاگر پسندی باشد.

وی تصریح کرد: من به تیم خود اعتماد دارم و با همه قدرت خود به زمین خواهیم رفت و بازی می‌کنیم.

کریستیچویچ تیم سپاهان را قدرتمند دانست و افزود: سپاهان می‌تواند تیم خوب و عالی در زمین بازی داشته باشد که جای تقدیر است.

وی یادآور شد: با تیم ملی ایران مساوی و با استقلال تهران بازی خوبی ارائه کردیم که داور اگر پنالتی ما را می‌گرفت نتیجه‌ای دیگر رقم می‌خورد، با این حال فردا بازی جذابی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با حضور من روی نیمکت شاهین شهرداری بوشهر این تیم فقط یک شکست داشت افزود: من دفاعی کار نمی‌کنم و به دنبال اما و اگرها نیستم و امیدوارم در بازی فردا بتوانیم موفق باشیم.

تیم‌های سپاهان و شاهین بوشهر در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه ۲۸ آذر از ساعت ۱۶:۲۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با هم دیدار می‌کنند.

مرتضی منصوریان با کمک‌های داریوش صابر مطلق، رحیم حاجیلو و کمک داوران اضافی مهدی مرجانزاده، حمید حاج ملک و داور چهارم ولی کاوسی، قضاوت دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و  شاهین شهرداری بوشهر را بر عهده دارند.

هم‌اکنون تیم فولاد مبارکه سپاهان با ۱۴ بازی و ۲۸ امتیاز با یک بازی کمتر نسبت به استقلال تهران در رتبه دوم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد و تیم شهرداری بوشهر۶ امتیاز آخر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.