تیم فوتسال هایپر شهر شاهین‌شهر در فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور توانست در رقابت‌های نیمه‌نهایی با نتیجه هفت بر سه سفیر گفتمان تهران را شکست دهد و برای نخستین بار به لیگ برتر فوتسال کشور راه یابد و موجی از نشاط و شادی را به شهرستان شاهین شهر و میمه اصفهان به ارمغان آورد.

توسعه فعالیت و شکوفایی این تیم و نظیر آن در شهرستانهای کشور نیازمند برنامه‌ریزی، نقشه راه و حمایت‌های مسئولان امر هستند تا بتوانند به الگوی ورزشی خوبی برای جوانان منطقه و کشور تبدیل شوند.

در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور بعد از پنج سال اصفهان با تیم‌های گیتی پسند و هایپر شاهین شهر 2 نماینده در این رقابت‌ها دارد.

با این حال وضعیت تیم فوتسال گیتی پسند متفاوت است و این تیم با هدایت حمید بی‌غم  با ۴۲ امتیاز در رتبه دوم لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد ولی برای  تیم هایپر شهر شاهین‌شهر شرایط به شکلی دیگر است.

تیم  هایپرشهر شاهین‌شهر فصل جاری لیگ برتر با حضور پرشور تماشاگران خود در ورزشگاه تختی این شهر با هدایت سعید رستمی آغاز کرد، مربی در که در اوایل فصل نتایج خوبی گرفت و امید آن می‌رفت که نتایج بهتری را کسب کند ولی در ادامه راه این چنین نبود و بعد از چند شکست و تساوی سرمربی تیم تغییر کرد و مهدی مصطفوی سرمربی این تیم شد.

این تغییرات برای هایپر شهر شاهین‌شهر خوش یمن نبود و امتیاز چندانی را به ارمغان نیاورد و بعد از شکست تیم هایپر شهر شاهین شهر مقابل فرش آرای مشهد در هفته هجدهم، مصطفوی این تیم استعفا کرد و توسط هیات مدیره باشگاه پذیرفته شد.

با توجه به عدم کسب نتایج مطلوب و دلخواه مورد نظر از سوی هیات مدیره باشگاه مهرداد جابری بازیکن این تیم به عنوان بازیکن و سرمربی انتخاب شد ودر ادامه هدایت این تیم را برعهده گرفت که در اولین دیدار مربیگری‌اش در هفته بیستم لیگ برتر در شاهین شهر اصفهان با نتیجه سه  بر ۲ شهروند ساری را شکست دهد.

در این دیدار هایپرشهر نسبت به دیدارهای قبلی‌اش با سرمربی جدید خود مهرداد جابری بازی بهتری را به نمایش گذاشت و توانست توسط کامبیز گمرکی( گل ۲) و رضا آبگون به گل برسد.

با این حال در ادامه این رقابت ها فردا عصر و از ساعت ۱۷ تیم هایپر شهر شاهین شهر میزبان حفاری اهواز است ، تیمی که سراسر تجربه است و بازیکنان با تکنیک و حرفه ای دارد.

تیم حفاری اهواز نیز هم اکنون در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور با ۳۱ امتیاز در رده هشتم قرار دارد  و برای ارتقاء جایگاه خود به اصفهان سفر می کند در حالی که تیم هایپر شهر شاهین‌شهر با پیروزی در این دیدار حتی می تواند تا رتبه  نهم جدول نیز خود را بالا بکشد و خود را تثبیت کند.

حال باید دید جابری در دومین دیدار سرمربی گری خود در لیگ برتر فوتسال کشور که در شاهین شهر اصفهان برگزار می شود باز میتواند یک تیم باتجربه دیگر را شکست دهد و یا به اگر ها و امید ها باید چشم دوخت.

نکته ای که مورد تاکید کارشناسان ورزشی و رسانه ای است ، ظرفیت بالای هواداران تیم هایپرشهر شهرستان شاهین‌شهر در اصفهان است که با پتانسیل بالای بازیکنان این تیم و حمایت این باشگاه می تواند آینده ای خوب و روشن را برای این تیم در لیگ  برتر فوتسال کشور رقم بزند و در کنار گیتی پسند اصفهان قطب فوتسال کشور را باشند که ثمره آن می تواند بازیکنان ملی پوش زیادی را به این ورزش دوست داشتنی و پرهیجان معرفی نماید که این امر نیازمند برنامه ریزی بهتر و توجه بیشتر مسئولان امر است.

تیم هایپر شهر شاهین‌شهر هم اکنون با ۲۰ امتیاز در مکان یازدهم  لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.