ایوب درویشی عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان کاشان تاکید کرد: مدیران و مسوولان موظف هستند، سرمایه‌گذران را برای رونق تولید جهت‌دهی و کمک کنند تا با خیال آسوده و در امنیت کامل، به بخش تولید و اقتصاد کشور رونق بخشند.

وی تصریح کرد: با تاسف در سیستم‌ دولتی گرفتاری‌های فراوانی وجود دارد اما حق نداریم با سوء مدیریت، ندانم‌کاری، کم‌کاری و تصمیم نادرست ناامیدی در بین مردم به وجود آوریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان افزود: وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی آن است که امید و اعتماد عمومی را بیشتر کنند که راه آن عمل درست به مسوولیت‌ها است.

وی بیان کرد: اگر با یک تصیم نادرست سرمایه‌گذار یا کارآفرین دچار مشکل شود، برای تولید کشور نیز مشکل به وجود می‌آید و بنابر این باید امید را در بین مردم زنده نگه داریم.

بر اساس آخرین آمارها نزدیک به ۹ هزار و ۵۶۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان پنج میلیون نفری اصفهان فعالیت دارد.

درویشی در ادامه با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اجرای انتخابات وظیفه ذاتی وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها به شمار می‌رود اما همه دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری یکدیگر زمینه حضور مردم در پای صندوق‌های رای را با آرامش فراهم کنند.

وی اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای هم نتیجه منطقی انتخابات برای تشکیل مجلس قوی است و بفرموده امام راحل، اگر مشارکت پایین باشد، عصاره فضایل ملت انتخاب نمی‌شود و اگر مجلس عصاره فضایل ملت نباشد، نمی‌تواند در راس امور قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: هیات بازرسی سیستم خودکنترلی وزارت کشور برای صیانت از آرای مردم در انتخابات است که در همه شهرستان‌های استان اصفهان نیز تشکیل شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان همچنین توانمندی‌های کاشان را یادآور شد و گفت: این شهرستان مایه افتخار استان اصفهان و کشور است که توانست با وجود تحریم‌های ظالمانه، واحدهای تولیدی و صنعتی خود را پویا نگه دارد.

فرماندار ویژه کاشان نیز در این نشست تشریح کرد: روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان نیز بر اساس تقویم اعلامی پیش می‌رود.

علی‌اکبر مرتضایی‌قهرودی یادآور شد: بر اساس ماده ۵۹ قانون انتخابات، انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی اسامی نامزدهای نمایندگی مجلس برای دستگاه‌ها و کارمندان دولتی در ساعت‌های اداری و همچنین استفاده از وسایل و سایر امکانات وزارتخانه‌ها، اداره‌ها، شرکت‌ها و موسسه‌های وابسته به دولت و شهرداری‌ها و شرکت‌ها و سازمان‌هایی برخوردار از بودجه عمومی ممنوع است.

وی افزود: بر اساس ماده ۱۱ قانون انتخابات همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، اداره‌ها و نهادهای قانونی و موسسه‌های دولتی و وابسته به دولت و شهرداری‌ها و موسسه‌های عمومی موظف‌ هستند حسب درخواست وزارت‌کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران، کارکنان و سایر امکانات خود را تا پایان انتخابات در اختیار قرار دهند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار خواهد شد و استان اصفهان با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر (با احتساب نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران) در مجموع ۲۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

شهرستان کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.