محمدرضا مهاجری شامگاه دوشنبه پس از شکست تیمش مقبل تیم ذوب‌آهن در یک نشست خبری اظهار داشت: آغاز بازی ما خوب بود ولی در 15 دقیقه نخست دیدار، بازیکنان من تمرکز لازم را نداشتند که جای تعجب است.

وی با اشاره به اینکه تیم ما روی یک اشتباه گل خورد، افزود: حقیقی، دروازه‌بان باتجربه ما نباید در مقابل خلعتبری که از کوچکترین فرصتی بهره می‌برد، اشتباه می کرد، با این حال موثعیت خوبی هم داشتیم که بهثمر نرسید.

مهاجری با تاکید براینکه بعد از خوردن گل می‌توانستیم به بازی برگردیم، افزود: در این دیدار تیم ما فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت که گل دوم را خورد و بازی را واگذار کرد.

وی با اشاره به اینکه ذوب‌آهن از موقعیت‌های خود بخوبی بهره بُرد و گل زد، گفت: تیم ذوب‌آهن حرفه‌ایست و خوب بسته شده اما دست ما از نظر بازیکن بسته است و بضاعت تیم نساجی نیز همین‌قدر است.

سرمربی نساجی مازندران اظهار داشت: تیم ما به روانشناس نیاز دارد و امروز اسیر اتفاقات شدیم و بازی را باختیم.

وی با بیان‌اینکه بازی در زمین چمن مصنوعی، جان تیم ما را می‌گیرد، اظهار امیدواری کرد که تیمش در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بتواند مشکلات خود را برطرف کند و بازی‌های بهتری را به نمایش بگذارد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور که عصر یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، با پیروزی ۲ بر صفر تیم میزبان پایان یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.