حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری روز پنجشنبه شنبه در جمع کارگران فولاد مبارکه افزود: رفع تحریم‌های ظالمانه استکبار  با توجه بیشتر به اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

وی بیان کرد: امروز کشور ما با تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی مواجه است و مهمترین دلیل این تحریم در یک کلمه است و آن اینکه ملت بزرگ ایران نخواسته تسلیم خواسته‌های نامشروع استکبار شود.

به گفته وی ملت ایران می‌خواهند روی پای خود بایستند و استقلال داشته باشند و به همین دلیل تحریم‌ها و دشمنی‌ها روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

دادستان کل کشور اظهار داشت: کارگران مجموعه عظیم فولاد مبارکه نقش مهم و موثری در تحقق بخش قابل توجهی از اقتصاد مقاومتی بر عهده دارند و باید دین خود را به نظام اسلامی و کشور ادا کنند.  

وی ادامه داد: جوانان این کشور در دوران دفاع مقدس و در سخت‌ترین شرایط از کشور خود دفاع کردند و با نداشتن‌ها و کمبودها ساختند و در جبهه دفاع مقدس بزرگترین افتخار را برای این کشور آفریدند.

حجت‌الاسلام منتظری اضافه کرد: امروز جبهه‌های جنگ از مرزهای جنوب و غرب کشور به درون کشور و به حوزه صنایع و اقتصاد آمده است و تلاش و کوشش فعالان در این جبهه اقتصادی ثواب و ارزش کمتر از جنگ نظامی ندارد.

 وی تصریح کرد: جهاد آن روز ملت ایران  مقاومت در برابر تهاجم نظامی بود و جهاد امروز ملت بزرگ ایران جهاد در عرصه مبارزات اقتصادی است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه گفت: فولاد مبارکه به‌عنوان یکی از صنایع مهم کشور امروز باید در عرصه جهاد اقتصادی دین خود را به نظام اسلامی و خون پاک شهدا و ملت ایران ادا کند.

وی با بیان اینکه تخصص باید به‌عنوان اولین ویژگی در صنعت مورد توجه قرار گیرد و کار وقتی که به دست افراد متخصص سپرده شود محصول خروجی  موجب کسب بازار می‌شود خاطرنشان کرد: امروز مجموعه کارخانه عظیم فولاد مبارکه امانتی به دست همه  مدیران، مهندسان و کارگران آن است باید در امانت داری این مجموعه همه با هم تشریک مساعی داشته باشند.

حجت الاسلام منتظری گفت: هر کارگاه و کارخانه کوچک، متوسط و بزرگ امانتی به دست مدیران و کارگران است برای ادای امانت باید کارهایی که بر عهده ما نهاده شده را به‌درستی انجام دهیم.

وی تاکید کرد: تنها تخصصی و دانش لازم برای تولید و صنعت کافی نیست این دانش باید باید در امانت داری در صنعت خود را نشان دهد و روحیه امانت داری را باید در هر شرایطی در خود تقویت کنیم و کارها را به بهترین وجه و بالاترین کیفیت تحویل جامعه دهیم.

دادستان کل کشور بیان کرد: امروز کیفیت کارها در بخشی از صنایع به لحاظ کیفیت کارها پایین است و  مردم در تامین نیازها و مصارف خودشان به تصور غلط که فکر می‌کنند محصول خارجی با کیفیت تر است به محصول خارجی روی می‌آورند.

وی با اشاره به اینکه تخصص، کیفیت و توجه ویژه به کارگر  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: تولید کنندگان و صنعتگران باید تلاش کنند که این طرز تفکر جامعه بطور کامل برگردد و کیفیت کار صنعتگران باید به گونه‌ای باشد که هر شهروند ایرانی افتخار کند و به‌دنبال این باشد که از محصول ایرانی و داخلی استفاده کند.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه کارگر باید محترم شمرده شود و به حقوقش اهمیت داده شود  تصریح کرد: کسانی که کارگر، مهندس و کارگر را به کار می گیرند باید کاری کنند که آنها با عشق و علاقه به کار خود بپردازند.

دادستان کل کشور روز پنجشنبه به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا، از کارخانه فولاد مبارکه بازدید کرد.

رییس قوه قضاییه روز گذشته  راس هیاتی برای سفر ۲ روزه وارد اصفهان شد.

دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و روحانیان، شرکت جلسه شورای اداری استان، دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی و شرکت در جلسه شورای عالی قضایی استان، دیدار با نمایندگان تشکل‌های کشاورزی، فعالان اقتصادی کارآفرینان و صنعتگران و حضور در نهمین اجلاس منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه از برنامه‌های سفر ۲ روزه رییس قوه قضاییه در اصفهان است.

مجتمع فولاد مبارکه واقع در ۷۵ کیلومتری جنوب غرب اصفهان دارای ۳۵ کیلومترمربع وسعت و ۱۷ کیلومتر مربع سالن تولید است.
این مجتمع بزرگترین واحد صنعتی تولید ورق های فولادی در ایران است و سالانه ۷.۲ میلیون تن فولاد خام تولید می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.