رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه در این زمینه گفت: این اجلاس با هدف رسالت روحانیت و حوزه‌های علمیه در پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ بال در آیین آغاز به کار این اجلاس به جایگاه ویژه مدرسین در کلام رهبر معظم انقلاب و امام راحل اشاره و اضافه کرد: جامعه مدرسین سابقه بیش از نیم قرن خدمت با اخلاص به روحانیت، مرجعیت، نظام و انقلاب را دارد که امام راحل معماری آن را به عهده داشت.

وی با اشاره به این که جامعه مدرسین حلقه وصلی بین مراکز حوزوی و مراکز دیگر در عرصه بیانیه گام دوم انقلاب محسوب می‌شود، تصریح کرد : به همین منظور دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه مدرسین تشکیل شده زیرا این بیانیه حائز نکاتی با اهمیت در ارتباط با تاریخ چهل ساله انقلاب و برنامه ریزی دقیق برای آینده است.

ییس مجمع عمومی جامعه مدرسین بیان کرد: برای پیگیری مباحث محتوایی، برنامه‌ای،  اجرایی و مدیریتی حوزه نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب سه کمیسیون برای این اجلاسیه منطقه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون اول بیانیه گام دوم و رسالت روحانیت در نهادینه کردن مهدویت و فرهنگ اسلامی، کمیسیون دوم بیانیه گام دوم و رسالت روحانیت در عدالت خواهی و مبارزه با فساد و کمیسیون سوم بیانیه گام دوم انقلاب و رسالت روحانیت در ترویج مفاد دینی و اعتقادی، عزت ملی و مرز بندی با دشمن است.

 نهمین اجلاس منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه به مدت ۲ روز در اصفهان ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.