حسین فرکی شامگاه سه‌شنبه پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در مرحله یک هشتم جام حذفی در یک نشست خبری با انتقاد از برگزاری این بازی در وضعیت ناسالم هوای اصفهان گفت: کارگروه آلودگی هوا در اصفهان فعالیت‌های ورزشی را ممنوع اعلام کرده است اما مسوولان به این موضوع توجهی نکردند و این بازی در شرایط ناسالم جوی برگزار شد در حالی که ممکن بود برای بازیکنان اتفاق ناگواری رخ دهد.

وی با بیان اینکه امیدوارم در شرایط آلودگی هوا تصمیم دیگری برای برگزاری مسابقات فوتبال گرفته شود، گفت: من عملِ بازِ قلب انجام داده‌ام و امروز به‌دنبال پیداکردن ماسک بودم تا مشکلی برایم به‌وجود نیاید.

سرمربی تیم پیکان تهران در عین حال گفت: تیم ما در دیدار امروز لایق باخت نبود و در مقابل سپاهان بازی خوبی ارائه کرد.

فرکی اظهار داشت: سپاهان توانست این دیدار را ببرد و به مرحله بعد صعود کند که این پیروزی را به هواداران به‌ویژه امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

وی گفت: روز گذشته در نشست خبری قبل از بازی انجام یک بازی خوب و جذاب را پیش‌بینی کردم که امروز این اتفاق افتاد و از این که این دیدار به‌صورت مستقیم از صدا و سیما پخش شد، خوشحال هستم.

سرمربی پیکان با بیان اینکه تیم پیکان امروز یکی از بهترین بازی‌هایش را انجام داد، افزود: در نیمه نخست از چهار توپی که روی دروازه تیم ما آمد 2 توپ به گل تبدیل شد و 2 توپ دیگر به تیرک عمودی دروازه خورد.

وی گفت: من بازیکنانم را امیدوار کردم که پیروز می‌شویم اما عملکرد خوب دروازه‌بان سپاهان باعث شد در نیمه نخست شکست بخوریم و در نیمه دوم هم بعد از گلزنی به‌دنبال گل دوم بودیم ولی نتوانستیم موفق شویم.

فرکی خاطرنشان کرد: سپاهان تیم خوبی است و می‌تواند قهرمان شود که در ادامه راه برای آن آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور عصر روز سه‌شنبه از ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد و در پایان، تیم میزبان یا نتیجه دو به یک از سد میهمان گذشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.