دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور عصر روز سه‌شنبه از ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد و در پایان، تیم میزبان از سد تیم میهمان گذشت.

در این دیدار تیم سپاهان با حضور حدود پنج هزار هوادار خود در ورزشگاه نقش جهان، بازی را هجومی شروع کرد و در ابتدا توانست موقعت خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کند که با

بی‌دقتی به بیرون رفت.

در ادامه، تیم سپاهان در دقیقه ۱۳ دیدار در یک حمله غافلگیرکننده توسط محمد مُحبی به گل رسید تا از حریف خود پیشی بگیرد.

تیم پیکان نیز که بازی هجومی داشت چند موقعیت روی دروازه سپاهان ایجاد شد که به گل منجر نشد.

در دقایق پایانی نیمه اول، بازهم تیم سپاهان در یک حمله توسط شهباززاده به گل دوم خود رسید تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود میزبان پایان یابد.

نیمه دوم بازی در حالی شروع شد که پیکان برای جبران گل خورده تلاش زیادی کرد ولی نتوانست از فرصت‌های خود بهره ببرد تااینکه در دقیقه ۶۵ توسط شهریار مغانلو یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

 این دیدار با وجود تلاش هر دو تیم گلی دیگری دربرنداشت و در پایان این تیم سپاهان بود که توانست به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی صعود کند.

برای تیم سپاهان پیام نیازمند، سعید آقایی، گئورگی ولسیانی، عزت پورقاز، مرتضی منصوری(تعویض دقیقه ۴۵ با محمدرضا مهدی‌زاده)، مهدی کیانی، امید نورافکن، سجاد شهباززاده، محمد مُحبی، محمدرضا حسینی(تعویض دقیقه۶۶ با ولادیمیر کومان) و علی قربانی (تعویض دقیقه۷۱ با کی روش استنلی) با هدایت امیر قلعه‌نویی بازی کردند.

همچنین برای تیم پیکان تهران وحید شیخ‌ویسی، حجت حق‌وردی، مهران موسوی، علی حمودی، سیدمحمد ستاری، حسین پورامینی، امیرحسین کریمی(تعویض دقیقه ۷۷با جابر انصاری)، سعید واسعی، جلال‌الدین علی‌محمدی، فراز امامعلی و شهریار مغانلو با سرمربیگری حسین فرکی به میدان رفتند.

در این دیدار مرتضی منصوری، ولادیمیر کومان از تیم سپاهان و جلال علی‌محمدی، سعید واسعی و مهران موسوی از تیم پیکان کارت زرد دریافت کردند.

حمید حاج‌ملک، با کمک‌های هادی طوسی و عسگر محمدی، این دیدار را قضاوت کردند.

کمیل غلامی نیز به‌عنوان داور چهارم این دیدار بود و سعید بطحایی نیز وظیفه نظارت بر داوری را برعهده داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.