علیرضا منصوریان شامگاه یکشنبه بعد از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشستی خبری افزود:  این پیروزی را به اصغر فروتن(سرپرست اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن و پیشکسوت ورزش اصفهان) تقدیم می‌کنم و امیدوارم او هرچه زودتر بهبود یابد و به ارتقای سطح ورزش استان کمک کند.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما برای پیروزی در این دیدار تلاش زیادی کردند، اضافه کرد: از پیش می‌دانستیم با تیم خوب فولاد خوزستان بازی سختی را در پیش‌رو داریم و از این بابت سعی ما پیروزی در این دیدار سخت بود که موفق شدیم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان‌اینکه  همه مجموعه باشگاه ذوب‌آهن در این بُرد سهیم هستند، گفت: تیم ما در دیدارهای قبلی هم بازی زیبایی ارائه میکرد ولی در نتیجه‌گیری موفق نبود.

وی افزود: در برخی از نشست‌های خبری خجالت می‌کشم که از دلایل باخت صحبت کنم ولی با این حال تیم ما فوتبال را زیبا بازی می‌کند و تیم فولاد خوزستان هم برای رسیدن به درجات بالا تلاش کرد ولی ما پیروز میدان شدیم.

منصوریان اظهار داشت: در این دیدار بهتر از سایر دیدارهای خود بازی کردیم و توانستم با تمرکز بیشتر، پیروز میدان شویم.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان از ساعت 17:30 روز یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر تیم میهمان را شکست داد.

این دیدار را محمدحسین زاهدی‌فرد با کمک‌های آرمان سعدی، جلیل شعرانی، جواد رحیم‌زاده و علی ابراهیمی قضاوت کرد.

در پایان این دیدار تیم ذوب‌آهن با 10 امتیاز در مکان دوازدهم و تیم فولاد خوزستان با 16 امتیاز در مکان هفتم لیگ برتر فوتبال کشور جای گرفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.