جواد نکونام، شامگاه یکشنبه پس از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در نشستی خبری اظهار داشت: داور این دیدار مانند بازی قبلی، پنالتی تیم ما را نگرفت.

وی یادآور شد: تیم ما نتایج خوبی کسب کرد و سه پیروزی پشت سر هم به‌دست آورد ولی به‌دلیل اشباهات داوری، 2 بازی خود را واگذار کردیم.

نکونام گفت: بازیکنان ما مقابل تیم حریف عملکرد خوبی نداشتند و در نیمه نخست، کار خود را خوب آغاز نکردیم اما در ادامه به کنترل بازی پرداختیم.

وی افزود: در نیمه دوم با ایجاد تغییرات، بازی را کنترل کردیم و توانستیم چند موقعیت گلزنی هم ایجاد کنیم که از آنها بهره نبردیم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به اینکه چند بازیکن ما بااینکه شرایط خوبی نداشتند در ترکیب امروز تیم فولاد قرار گرفتند، افزود: ما دیدار امروز را پیروز نشدیم و اشتباهات داوری و بازیکنان باعث باخت تیم ما با وجود شایستگی‌اش شد.

نکونام با تاکید براینکه بازیکنانی که قدرشناس پیراهن تیم فولاد نیستند را کنار خواهم گذاشت و همه باید در قبال این تیم، مسئول باشند، از هواداران تیم فولاد خوزستان به‌دلیل این شکست عذرخواهی کرد.

نکونام در عین حال ابراز امیداوری کرد که تیمش در دیدارهای آینده پیروز میدان شود و تلاش کادر فنی فولاد خوزستان این است که در نیم فصل، شرایط بهتری را برای این تیم رقم بزنند.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان از ساعت 17:30 روز یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر تیم میهمان را شکست داد.

این دیدار را محمدحسین زاهدی‌فرد با کمک‌های آرمان سعدی، جلیل شعرانی، جواد رحیم‌زاده و علی ابراهیمی قضاوت کرد.

در پایان این دیدار تیم ذوب‌آهن با 10 امتیاز در مکان دوازدهم و تیم فولاد خوزستان با 16 امتیاز در مکان هفتم لیگ برتر فوتبال کشور جای گرفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.