همزمان با سالروز آغاز امامت صاحب الزمان (عج)، اجتماع مردمی عید بیعت در میدان امام حسین (ع)  اصفهان امروز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه مصادف با نهم ربیع الاول با سخنرانی آیت الله مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان برگزار شد.

در این مراسم گروه تواشیح آوای مهر طاها به اجرای برنامه پرداختند و در پایان میثاق نامه با امام عصر قرائت شد.

برگزاری این اجتماع سبب ترویج ولایت و امامت شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در اجتماع مردم افزود: امیدوارم برگزاری این جلسه همزمان در سراسر کشور سبب ترویج ولایت و امامت باشد و باعث خشنودی قلب مولا و مقتدای ما شود.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی ادامه داد: در قرآن کریم آمده است، زمانی فرا می‌رسد که مومنان را قدرتمند در زمین و مسلط در روی کره زمین خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: برخی می‌گویند آیا امیدی هست تا جوان امروزی از یاران امام باشند و تحت تربیت حضرت قرار بگیرند؟ جواب می‌دهیم بله امکان آن وجود دارد اما آنچه مهم است بیعت با امام زمان است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر بخواهیم با مولایمان بیعت کنیم باید بر روی فرازهای دینی و ترک منکرات پیمان ببندیم که در این راستا امید است در مقام عمل پاک بودن را در نظر بگیریم تا بتوانیم با امام عصر بیعت کنیم.

وی اظهارداشت: ما بندگی خاص خدا را  و از گناهان نهان و آشکار پنهان خواهیم کرد آن زمان است که می‌توانیم الطاف امام عصر را احساس کنیم زیرا کسانی که در این راستا حرکت کنند امام زمان به آن‌ها محبت می‌کند.

 مهدوی گفت: آرزو داریم در بیانیه گام دوم انقلاب که رهبری فرمودند، انقلاب ما شامل ظهور خورشید ولایت شود و روایاتی که علامه مجلسی و بزرگان نوشتند محقق شود.

بنا به باور شیعیان دوازده امامی، امام دوازدهم شیعه، حجت بن الحسن، زنده است اما در نهان زندگی می‌کند. این باور به نام غیبت امام زمان یا نهان زیستی او معروف است. غیبت صغرای امام زمان ۷۰ سال طول کشید و پس از آن غیبت کبرای ایشان آغاز شد.

در پایان این مراسم میثاق نامه‌ای در پایان برنامه ‌قرائت شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.