سیدمحمدرضا فولادگر روز سه‌شنبه در مجمع انتخابات هیات تکواندو استان اصفهان افزود: ایجاد همدلی و هم‌افزایی و استفاده از همه ظرفیت‌ها هنر است و روسای هیات‌های ورزشی استان‌ها باید این هنر را داشته باشند. 

وی اختلاف نظر و سلیقه در اجرای برنامه‌ها را طبیعی دانست و اظهارداشت: اختلاف نظر در بین پیشکسوتان تکواندو نباید به عامل بازدارندگی تبدیل شود زیرا چنانچه دو دستگی بین پیشکسوتان و مربیان تکواندو به وجود آید موجب خواهد شد تا انرژی و توان آنها به هدر برود. 

رئیس فدراسیون تکواندو به برگزاری انتخابات هیات تکواندو اصفهان اشاره و اضافه کرد: امروز یکی از نادرترین انتخابات هیات‌های استانی را در طول سالهایی که مسئولیت فدراسیون تکواندو را برعهده داشتم شاهد بودم زیرا تعداد نامزدها زیاد بود و برنامه‌های مختلفی از سوی آنها ارائه شد. 

وی با تقدیر از نامزدهای شرکت کننده در این انتخابات افزود: برخی از این نامزدها در رشته تکواندو تخصص نداشتند و مطمئن هستم که قصد و نیت آنها کمک به این رشته ورزشی بوده است. 

فولاد گر اضافه کرد: اما گله‌مندم که چرا تکواندو استان اصفهان درگیر مشکلاتی شد که برخی افراد به صندلی ریاست آن طمع ورزی می‌کنند. 

وی  آسیب‌شناسی در این‌ خصوص را خواستار شد و گفت: حیف است که تکواندو استان به رغم سابقه درخشان و توانایی بالا دچار مشکلات مختلف شود که بیشتر آن مربوط به دو دستگی در بین نیروهای آن است. 

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه انتخابات هیات تکواندو استان اصفهان تمام و رئیس آن برگزیده شد، افزود: رئیس منتخب ، پیشکسوتان و اهالی این رشته ورزشی در استان اصفهان باید شرایطی را فراهم کنند که اختلافها از بین برود و اتحاد و همدلی جایگزین آن شود. 

وی به حضور سجاد مردانی در مرحله نهایی مسابقات تکواندو انتخابی المپیک اشاره کرد و گفت: کسب سهمیه المپیک افتخار بزرگی است که نماینده استان اصفهان در آستانه دست یابی به آن قرار دارد و امیدواریم شاهد موفقیت این ورزشکار در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشیم. 

فولاد گر در ادامه خواستار توجه هیات تکواندو استان اصفهان به پشتوانه سازی و تربیت قهرمانان بیشتر شد و گفت: دور شدن این استان از پشتوانه سازی باید آسیب شناسی و مورد بررسی قرار گیرد و بر این اساس برنامه ریزی شود. 

مجمع انتخابات ریاست هیات تکواندو استان اصفهان روز سه‌شنبه با حضور سید محمدرضا فولادگر رئیس فدراسیون تکواندو برگزار و " شهرام الله‌آبادی به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

اصفهان دارای بیش از ۶۰ هزار تکواندو کار و ۳۰۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

    

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.