علی‌اکبر مرتضایی قهرودی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کاشان مهم‌ترین اقدام نیمه دوم سال‌جاری را برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: مجریان انتخابات در این رویداد مهم به طور کامل بی‌طرفانه اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: فرمانداری کاشان از بهمن سال ۹۷ با برگزاری نشست‌هایی درگیر کار انتخابات پیش‌رو شده و در زمان حاضر همه چیز برای برگزاری یک انتخابات قانونی، شفاف و پرشور آماده است.

فرماندار ویژه کاشان اضافه کرد: باید کمک کرد تا با اجرای دقیق قانون، انتخاباتی با حضور حداکثری مردم برگزار شود که بر اساس بررسی‌ها تا کنون با وجود برگزاری یک انتخابات در هر ۲ سال، هیچ مشکلی در این شهرستان نداشتیم.

وی با تاکید بر آشنایی مسوولان به قوانین انتخاباتی با برگزاری کلاس‌های آموزشی، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا با در نظر گرفتن امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی فرمانداری را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات یاری کنند.

مرتضایی قهرودی با بیان اینکه فرمانداری در همه زمینه‌ها ناظر بر کار، عملکرد و امور دستگاه‌های اجرایی است، تاکید کرد: مدیران در هر بهانه و مناسبتی نسبت به اطلاع رسانی در مورد عملکرد دولت اقدام کنند که البته همراه با بزرگ نمایی نباشد بلکه دستاوردها و کارهای انجام شده، به مردم اعلام شود.

وی در ادامه با گرامی‌داشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان پیشنهاد داد تا تنها کتاب‌های تخصصی را در اداره‌ها نگهداری کرده و سایر کتاب‌ها را برای استفاده مردم به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند.

فرماندار ویژه کاشان همچنین گفت: بارندگی‌ها به ویژه از سال گذشته مشکلاتی را در این شهرستان به وجود آورده که از مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه اعضای شورای مدیریت بحران انتظار می‌رود با انجام اقدام‌های پیشگیرانه، امسال شاهد مشکلات نباشیم.

کارمندان نمونه، مدیران و خبرنگاران فعال هفته دولت با اهدای لوحی در ادامه این نشست قدردانی و رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی، بانک‌های کشاورزی و ملت، فرمانده نیروی انتظامی و دادستان کاشان، بخشداران و شهرداران برزک، نیاسر و قمصر معارفه شدند.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.