تیم سپاهان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور سه‌شنبه ۱۴ آبان در ورزشگاه نقش جهان میزبان تراکتورسازی تبریز است و ماشین سازی تبریز نیز جمعه ۱۷ آبان از ذوب‌آهن اصفهان پذیرایی می‌کند.

هفته قبل  طلسم ناکامی‌های ذوب‌آهن در فولادشهر شکست و این تیم نخستین پیروزی خود را در لیگ برتر در سال جاری به دست آورد و  تیم سپاهان نیز با تساوی مقابل پارس جنوبی جم  نخستین گل را در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور دریافت کرد؛ رویدادهای جذاب فوتبالی که در هفته نهم برای تیم های اصفهانی رقم خورد.

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در حالی سه شنبه این هفته میزبان تراکتورسازی تبریز؛ تیم دوم لیگ برتر در جدول این رقابت‌هاست که پیروزی هر تیم در دیدار می‌تواند از اهمیت بالایی از جهت تصاحب صدر جدول داشته باشد.

تراکتورسازی در هفته نهم در تبریز از استقلال تهران با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و بی‌شک برای گرفتن امتیاز به اصفهان سفر می‌کند و بازی دشواری را با سپاهان خواهد داشت در حالی که  هفته گذشته سپاهان میهمان پارس‌جنوبی جم بود و این دیدار را  با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان برد و نتوانست سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد ولی همچنان صدرنشین این رقابت‌هاست.

در این دیدار محمد نوری از روی نقطه پنالتی برای پارس‌جنوبی جم و رضا میرزایی برای سپاهان اصفهان گلزنی کردند و محمدمحبی بازیکن سپاهان و فراز کمالوند سرمربی پارس‌جنوبی جم با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند.

از نکات قابل توجه این دیدار دروازه تیم سپاهان برای اولین بار در لیگ برتر فصل جاری باز شد و سپاهان نخستین گل رقابت‌های فصل جاری را لیگ برتر را دریافت کرد.

در این دیدار رکورد کلین شیت متوالی پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان به پایان رسید؛ سپاهانی که با حضور قدرتمند و مطمئن نیازمند دروازه‌بان خوش آتیه خود می‌تواند روزهای خوبی را در فوتبال ایران و آسیا رقم بزند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با هدایت امیرقلعه‌نویی هم اکنون با ۱۹ امتیاز در صدر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد، تیمی که با توجه به ظرفیت بالایی که در کادر فنی و بازیکنان توانایی که دارد می‌تواند برای هر حریفی درسرساز باشد و به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر وحتی  لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری مطرح باشد.

سپاهان تیمی است که در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور تاکنون باختی را نداشته و تنها با یک گل خورده درصدر جدول قرار دارند که نشان دهنده پتانسیل‌های قوی و فعال این تیم در فوتبال است.

از سوی دیگر ماشین سازی جمعه ۱۷ آبان ماه جاری از ذوب‌آهن اصفهان پذیرایی می کند،شاگردان رسول خطیبی هفته گذشته پرسپولیس تهران را با نتیجه بدون گل در ورزشگاه آزادی متوقف کردند تا این تیم نهم جدول در هفته جاری به دنبال پیروزی خانگی درمقابل ذوب آهنی باشد.

ذوب‌آهن که در فصل جاری لیگ برتر نتوانست برخلاف همشهری‌اش بردی داشته باشد، طلسم ناکامی‌های این تیم در مقابل شاهین شهرداری بوشهر شکست و سبزپوشان اصفهانی توانستند نخستین پیروزی این فصل را در فولادشهر کسب کنند تا منصوریان و تیمش با امید به آینده حرکت کنند.

در دقیقه ۳۱ دیدار، تیم میهمان به‌دلیل خطای هندی که انجام داد ذوب‌آهن را صاحب ضربه پنالتی کرد تا میلاد فخرالدینی، آن را تبدیل به گل کند و در ادامه در دقیقه ۷۳ این دیدار قاسم حدادی‌فر از سمت چپ سانتر زیبایی را روی دروازه تیم میهمان فرستاد و ارسلان مطهری با یک ضربه برگردان جذاب، گل دوم ذوب‌آهن را به ثمر رساند تا نماینده بوشهر این بار در اصفهان شکست دیگری را تجربه و ذوب‌آهن نیز اولین پیروزی خود را در فصل جاری کسب کند.

نخستین پیروزی ذوب‌آهن با تمام حاشیه‌های فوتبالی اگر چه دیر به دست آمد ولی می‌تواند آغاز یک شروع خوب برای سبزپوشان اصفهانی باشد که در فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا به  عنوان تنها نماینده ایران عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

به گفته کارشناسان ورزشی، ذوب‌آهن می‌تواند با شناسایی و واکاوی عملکرد خود در فصل جاری  و ارائه راهکارهای علمی و عملی در فوتبال روز دنیا با هدایت مربی خوش فکرش و حضور جوانان و بازیکنان باتجربه  به روزهای اوج خود برگردد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.