حمید بی‌غم شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی تیمش بر هایپر شهر شاهین‌شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تیم رقیب احترام زیادی قائل هستم و اینکه استان اصفهان ۲ نماینده در لیگ برتر فوتسال دارد، موجب افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه هایپر شهر ضد فوتبال بازی نکرد، افزود: حضور ۲ تیم از اصفهان در لیگ برتر با اهمیت است و اینکه هر ۲ تیم در ادامه راه باید به هم کمک کنند.

سرمربی تیم گیتی‌پسند با اشاره به بازی خوب بازیکنان تیمش بیان کرد: امروز بازیکنان جوان اصفهانی فوتسال واقعی را به نمایش گذاشتند و فکر می‌کنم مهدی خانی و مسعود یوسفی، پدیده این فصل لیگ برتر باشند.

وی اضافه کرد: همه تیم‌هایی که با ما بازی می‌کنند با قدرت به میدان می‌آیند که این موضوع به تیم فشار می‌آورد اما آماده هر بازی هستیم.

بی‌غم در ادامه نیز گفت: داوران این دیدار خوب قضاوت کردند و مشکلی نبود.

تیم هایپرشهر شاهین‌شهر عصر روز پنجشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی‌ این شهر در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود که در پایان با نتیجه ۶ بر۳ بازی را واگذار کرد.

گیتی‌پسند تا پیش از این دیدار با ۲۶ امتیاز و ۱۴ بازی در رده دوم و هایپر شهر شاهین‌شهر با ۱۴ امتیاز در رده یازدهم جدول این رقابت‌ها قرار داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.