به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی چوپانان فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با همکاری عوامل یگان تکاوری مستقر در سه راهی اردکان –چوپانان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک وآن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو به بازرسی از آن پرداخته که در این عملیات مقدار ۵۰ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر ازنوع محلول شیشه که داخل باک خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در ادامه از دستگیری یک سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

توقیف محموله ۱۵۱کیلو گرمی تریاک در نائین

وی  بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با همکاری عوامل مستقر در ایستگاه بازرسی شهید شرافت نائین موفق شدند در یک عملیات ویژه ۳ دستگاه اتوبوس مسافربری که قصد انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان اصفهان داشتند را شناسایی و متوقف کنند.

کاکاوند افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو ها در بازرسی دقیق از آن ها ۱۵۱ کیلو و۱۱۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل اتوبوس ها جاسازی شده بودند را کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات تعداد ۱۲ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین تاکید کرد: پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و اجازه جولان و سرکشی به آنها را نخواهد داد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1271503
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.