سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی روز شنبه در حاشیه صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: متهمان در اسرع وقت شناسایی و دستگیر می‌شود .

وی با اشاره به اهمیت رضایتمندی مردم تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی‌ها در ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان رضایت مردم از عملکرد پلیس در این استان چهار درصد افزایش داشت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: پیش بینی، پیشگیری و مقابله ؛ رویکرد پلیس است، البته ۲ مقوله اول راهکارهای بهتری به شمار می‌رود.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: پلیس اصفهان هم اکنون در اوج آمادگی قرار دارد و با اخذ آخرین داده‌ها و کشف جرم با شیوه‌های نو، جرایم پیچیده را مورد بررسی قرار می دهد.

شهید میلاد امینی هفت مهر در حین کنترل محور مواصلاتی به ضرب گلوله مجروح و با وجود تمام تلاش‌های پزشکی پس از چند روز به شهادت رسید.

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور و رژه یگان‌های مختلف ناجا، ارتش، سپاه و بسیج  صبح شنبه در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم جمعی از خانواده‌های شهدا، فرماندهان استانی نهادهای مذکور و جمعی از مدیران کل حضور داشتند و نمایش توانمندی های عملیاتی نیروی انتظامی و معرفی برترین‌های هر بخش نیز بخش دیگری از صبحگاه مشترک بود.

در تقویم جمهوری اسلامی از ۱۳ الی ۱۹ ماه مهر هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

۶۰۲۲/ ۶۰۲۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.