سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان افزود: هم اینک به منظور مقابله با جرایم سازمان یافته و عادی در این استان آزمایشگاه‌هایی وجود دارد که در آن تحلیل محتوای جرایم مختلف به منظور کشف و افزایش قدرت پیشگیری انجام می‌شود.

وی تاکید کرد :این آزمایشگاه‌ها از لحاظ شیوه‌ها و ابزار مورد نیاز در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارند و از تجهیزات، دستگاه‌های جدید و فناوری‌های به روز بهره می‌برند.

فرمانده انتظامی استان هوش اجتماعی پلیس را در حد بالاتری از هوش هیجانی دانست و ادامه داد: آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و همواره پیگیری می شود که خدمات به شکل بهینه به مردم ارائه شود.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: هیچ دستگاهی به اندازه نیروی انتظامی، این حد از تعامل را با مردم ندارد و بی شک حجم مراودات با شهروندان به گستردگی زیادی رسیده است.

وی با بیان اینکه پلیس با استفاده از اتاق‌های اندیشه ورز به پیشرفت قابل قبولی دست پیدا کرده، اظهارداشت: امروزه نیروی انتظامی کشورمان جایگاه خاص، نمونه و بی نظیر بین مردم دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به مردمی بودن این نهاد، تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی بر آمده از بطن جامعه و از دل مردم هستند و برای حفظ جان و مال شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به شهادت خادمان این عرصه گفت: بودن در راه شهادت و ایثار را افتخار خود می‌دانیم.

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور و رژه یگان‌های مختلف ناجا، ارتش، سپاه و بسیج  صبح شنبه در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم جمعی از خانواده‌های شهدا، فرماندهان استانی نهادهای مذکور و جمعی از مدیران کل حضور داشتند و نمایش توانمندی های عملیاتی نیروی انتظامی و معرفی برترین‌های هر بخش نیز بخش دیگری از صبحگاه مشترک بود.

در تقویم جمهوری اسلامی از ۱۳ الی ۱۹ ماه مهر هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
۶۰۲۲ / ۶۰۲۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.