عباس رضایی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان افزود: چنانچه امنیت و سلامت به عنوان موضوع‌های اصلی به خوبی دنبال شود، مقوله‌های اصلی دیگری باقی نمی‌ماند، زیرا به بنیادی‌ترین مسائل توجه کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه خطر مواد مخدر با تلاش پلیس کمتر شده است، اضافه کرد: امنیت با تلاش نیروهای خدوم نظامی و انتظامی وضعیت خوبی دارد و پلیس امروزه از تجهیزات و امکانات پیشرفته برای پیشگیری و مقابله استفاده می‌کند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این روزها استکبار جهانی با تمام قوا به جنگ با ایران وارد شده است، تصریح کرد: هماهنگی بین مسئولان عرصه مقاومت و تلاشگران دیپلماسی، ایران را هم در منطقه و هم در جهان در جایگاه بالایی قرار داده است.

رضایی هفته نیروی انتظامی را فرصتی مناسب برای معرفی هر چه بهتر خدمات این نهاد به مردم دانست و خاطرنشان کرد: همه باید زحمات تلاشگران این عرصه را پاس بداریم.

وی به مقوله سلامت به عنوان موضوع مهم دیگر و مورد انتظار مردم اشاره و اضافه کرد: امر پیشگیری هم درموضوع امنیت و هم در سلامت از مسائل اصلی به شمار می‌رود که باید بیش از گذشته به آن توجه کرد.

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور و رژه یگان‌های مختلف ناجا، ارتش، سپاه و بسیج  صبح شنبه در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم جمعی از خانواده‌های شهدا، فرماندهان استانی نهادهای مذکور و جمعی از مدیران کل حضور داشتند و نمایش توانمندی‌های عملیاتی نیروی انتظامی و معرفی برترین‌های هر بخش نیز از دیگر برنامه‌های صبحگاه مشترک بود.

در تقویم جمهوری اسلامی ۱۳ تا ۱۹ مهر هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
۶۰۲۲/ ۶۰۲۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.