رسول کربکندی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: شهرآوردها یا دربی در هر شهری حساسیت خاص خود را دارد و تیم‌ها برای حفظ حیثیت و نشان دادن قدرت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند ، اما در کنار آن کم بودن حاشیه‌ها و ارایه یک بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند بیشتر اهمیت دارد که در برخی مسابقات به آن کمتر توجه می‌شود.

وی اضافه کرد: با یک مقایسه در دوره چند ساله می‌توان گفت که دربی اصفهان بین زردپوشان سپاهان و سفید و و سبزپوشان ذوب آهن در مقایسه با شهرآورد تهران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس زیباتر بوده و تماشاچیان را راضی تر کرده و دلیل این امر ارایه بازی با استرس کمتر است.

بازیکن اسبق تیم ملی ایران تصریح کرد: البته در زمانی که برای ذوب آهن بازی می‌کردم، حساسیت‌ها بین ۲ تیم خیلی بیشتر از الان بود، تا جایی که سرمربی ما تیم را برای دور بودن از حاشیه به خارج از اصفهان می‌بُرد و روز بازی به اصفهان باز می‌گشتیم.

وی سپاهان فعلی را تیمی قوی و حریفی سرسخت دانست و تصریح کرد: سپاهان در این فصل نفرات خوبی را جذب کرده و برخلاف سال قبل که بیشتر بازی هوایی را در دستور کار قرار می‌داد، بازی در عمق و روی زمین را اجرا می‌کند و این مقوله تا حد زیادی در کسب نتایج مناسب این تیم موثر بوده است.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با اشاره به وضعیت ذوب آهن در این فصل از لیگ برتر باشگاه‌های کشور افزود: در سوی دیگر علیرضا منصوریان جذب بازیکنان جوان را در برنامه قرار داد و حضور جوانان در این تیم در کنار با تجربه‌ها می تواند برای رقبا دردسرآور باشد.

کربکندی ادامه داد: پیروزی سپاهان در خانه پرسپولیس و همچنین حضور در صدر جدول روحیه این تیم را مضاعف کرده است، در سوی دیگر ذوب آهن با توجه به تساوی‌های اخیر برابر صنعت نفت آبادان، استقلال و تراکتورسازی تبریز و عدم کسب پیروزی در لیگ امسال تا این لحظه، برای غلبه بر همشهری خود تلاش خواهد کرد و همین امر به جذابیت مسابقه اضافه می‌کند.

وی ادامه داد: امیدواریم تماشاچیان هر ۲ تیم با تشویق تیم خود زمینه یک مصاف تماشایی و سالم را فراهم کنند و به هر حال هر تیمی که بهتر بازی کند و استفاده بهینه از موقعیت ها را در دستور کار قرار دهد با سه امتیاز ورزشگاه نقش جهان را ترک خواهد کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال فولادمبارکه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان جمعه ۱۲ مهرماه از ساعت ۱۷ و پنج دقیقه در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد.

پیش از آغاز هفته ششم لیگ برتر، تیم فولادمبارکه سپاهان با ۱۱ امتیاز در صدر جدول و ذوب‌آهن نیز با چهار امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند.

۶۰۲۰/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.