این پایانه در زمینی به مساحت بیش از ۲ هزار متر مربع و با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط اتحادیه تولید و صادرکنندگان میوه استان اصفهان در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی احداث شده است.
ظرفیت صادرات کالا و بار از این پایانه به گفته مسوولان امر در طول هفته  ۷۰ تُن تخمین زده شده است.
با توجه به اینکه اصفهان اکنون از ظرفیت خوبی در زمینه تولید و صادرات محصولات گلخانه ای و فرش دارد وجود این  پایانه کمک بسیاری در تولیدات، صادرات و رونق اقتصادی استان دارد.
قرارداد ساخت و تجهیز پایانه بار هوایی این فرودگاه ۲۸ تیر سال ۹۵ بین اتاق بازرگانی اصفهان و پیمانکار منعقد شد. 
همچنین وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی از پروژه های توسعه توقفگاه هواپیما با افزایش موقعیت ١٠ به ٢٣ موقعیت پارک، پروژه توسعه ترمینال خارجی به بیش از ٢ برابر ظرفیت موجود و پروژه احداث موتورخانه تاسیساتی شماره ٢ فرودگاه بازدید کرد.

بازدید از آزادراه شرق اصفهان و قطار سریع السیر اصفهان - تهران و ریل ذوب آهن ، محور طالخونچه - شهرضا و افتتاح بانددوم نایین - انارک و بازدید مترو بهارستان و مسجد و مدرسه و افتتاح مسکن مهر و  آغاز عملیات اجرایی هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی از جمله برنامه سفر دو روزه وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان اعلام شد.

وزیران راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت روز شنبه به منظور شرکت در جلسات کشوری و استانی و بازدید و افتتاح چندین طرح مربوط وارد فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان شدند.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در بدو ورود مورد استقبال عباس رضایی  استاندار و جمعی از مدیران کل استان قرار گرفتند.
۶۹۹۴/۶۰۲۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.