دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان و نفت مسجد سلیمان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور ساعت 19:30دقیقه جمعه شب با حضور بیش از هفت هزار هوادار اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد و در پایان تیم بدون گل مساوی شد.
در ابتدای این دیدار زرد پوشان سپاهانی که در رده دوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند هجومی بازی را آغاز کردند و توانستند موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنند ولی در گلزنی درست عمل نکردند.
تیم نفت مسجد سلیمان هم در مقابل سپاهان خوب ظاهر شد و از کناره های زمین توسط بازیکنان خود روی دروازه حریف چند موقعیت ایجاد کردند که گل نشد.
با این حال در نیمه اول توپ در میانه میدان سرگردان بود و سهم زرد پوشان اصفهانی در تصاحب توپ بیشتر از حریفش بود.
نیمه دوم درحالی شروع شد که سپاهان صاحب چندین موقعیت خوب از دست داد در یکی از حملات  در دقیقه 51 ضربه پای کیروش با واکنش خوب دروازه بان نفت سوشامکانی رو به رو شد و در ادامه ضربه سر محبی را نیز با عکس العمل زیبایی مهار کرد.
سپاهانی ها که در نیمه دوم با تشویق هواداران خود بر حملات خود افزودند در گلزنی و ضربات آخر درست عمل نکردند. در آن طرف میدان تیم میهمان نیز حملاتی روی دروازه حریف انجام داد که بی نتیجه بود.

سپاهانی که حملات آنان با درخشش سوشا مکانی دروازه بان حریف رو به رو شد چندین موقعیت خوب در دقایق پایان بازی به دست آوردند که با دفاع خوب نفتی ها رو به رو شد وحملات تیم حریف نیز در ضد حملات بی نتیجه بود و به خوبی بازی را کنترل کردند تا امتیازات این دیدار در پایان بازی تقسیم شود. 
در اواخر  بازی سوشا مکانی و محمد طیبی از نفت مسجدسلیمان به خاطر اتلاف وقت با کارت زرد داور رو به رو شدند.
در این دیدار برای سپاهان با هدایت امیر قلعه نویی مرتضی منصوری، سعید آقایی تعویض با علی قربانی در دقیقه 75، مهدی کیانی، گئورگی  ولسیانی، امید نورافکن، ولادیمیر کومان، محمد رضا حسینی تعویض دقیقه 64با سجاد شهباز زاده، عزت الله پورقاز، استنلی کی روس ، محمد محبی وپیام نیازمند به میدان رفتند.
همچنین برای تیم نفت مسجد سلیمان در این دیدار با هدایت مهدی تارتار  سوشا مکانی، محمد طیبی، حامد نورمحمدی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی، میثم نقی زاده، سعید آهنی تعویض با محمد ابراهیمی دقیقه 63، مجید عیدی، سجاد جعفری، میلاد خدایی اصل و میرهادی میرجوان تعویض با فرزاد حاتمی دقیقه 68 به میدان رفتند.
قضاوت این دیدار را مهدی سید علی با کمک های علی اکبر نوری ،محمد رسول دورقی، علی احمدی،محمد باقر پور باقر وعلی ابراهیمی بر عهده داشتند.

/6026/8114

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.