حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در نمازجمعه این هفته خور در جوار امامزاده سید داود این شهرستان  افزود :  در دفاع مقدس با تکیه بر ایمان و اخلاص و تبعیت از امام و رهبری در مقابل تمام جهان ایستادیم و نقشه استکبار را نقش بر آب کردیم.
وی با بیان اینکه پیام امام حسین مقاومت در مقابل دشمن بود خاطرنشان کرد: ما با تاسی از فرهنگ عاشورا در مقابل هر نوع ظلم و ستمی ایستادگی می کنیم چرا که مقاومت در برابر استکبار تمام توطئه ها را نقش بر آب می کند.
خطیب جمعه خور و بیابانک حفظ مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را مهمترین محور شکست استکبار برشمرد و افزود: مقاومت تنها راه پیروزی بر تحریم ها و تهدیدهای آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی است و در ۴۰ سال گذشته ملت با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان استقلال و عزت خود را حفظ کرد و کارهای بزرگی انجام دادند.
وی تصریح کرد : استکبار در سال گذشته بارها و به انواع مختلف بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن خود را نشان داد و اگر حوادث امروز و دیروز را در کنار هم بگذاریم به سخنان حکیمانه رهبری در رابطه با اینکه جنگ نخواهد شد پی خواهیم برد.
مهدی نژاد از حرکت لاکپشتی ساماندهی و بازسازی گلزار شهدای شهر خور انتقاد کرد و از مسئولان امر خواست به خواسته خانواده شهدا جامه عمل بپوشند و در اجرای بازسازی گلزار شهدا تلاش جدی تری داشته باشند.
وی با آغاز فصل گردشگری شهرستان از مردم شهرستان خواست نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته باشند و با تذکر لسانی به گردشگران نگذارند به معروف ها خدشه ای وارد شود.
/۶۰۲۶/۹۸۶۰
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.