حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری روز دوشنبه در مراسم عزاداری روز تاسوعا در هیات عاشقان ثارالله (ع) ناحیه بسیج امام رضا (ع) اصفهان افزود : اینکه بزرگان گفته اند "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" به این معنا است که نباید تنها برای عاشورای گذشته گریست بلکه باید برای عاشوراهای آینده نیز آماده بود.

وی ادامه داد: روز عاشورا مسلمانان بسیار بودند ولی تنها چند  نفر توانستند از آزمون عاشورا سربلند بیرون آیند و بقیه امان نامه شیطان زمان خود را پذیرفتند و لذا باید مراقب بود امروز امان نامه شیطان زمان را نپذیریم.

این کارشناس دینی با بیان اینکه ۱۲۰ آیه قرآن در خصوص شیطان شناسی است، افزود: بر اساس آیات قرآن حرکت شیطان گام به گام و تدریجی است و در ابتدا با القا، تلقین و وسوسه وارد می شود تا جایی که شیطان مسلط بر انسان خواهد شد و به او جهت دهی می کند.

وی وعده امان و راحتی دادن را یکی از شگردهای شیاطین جن و انس عنوان کرد و اضافه کرد: بر اساس آیات قرآن وعده‌های شیطان عملی نخواهد شد ولی در مقابل وعده‌های الهی صادق و عملی است و حسینی بودن؛ دست رد زدن به امان نامه و وعده‌های شیطان است.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل نماد شیاطین و یزیدهای زمان هستند، اظهار کرد: امروز شیاطین به ما وعده می دهند دست از یاری مظلومان بردارید، کاری به شیعیان بحرین و یمن نداشته باشید، دم از غاصب بودن اسرائیل نزنید تا پول‌های بلوکه شده شما را آزاد کنیم و به شما کمک کنیم.

وی تصریح کرد: نمود عینی پذیرش امان نامه شیاطین امروز آل سعود است که آمریکا و اسرائیل را برخود مسلط کرده، پول کشور اسلامی را به جیب آنها می ریزد و در مقابل آنها به این رژیم لقب گاو شیرده می دهند.

وی افزود: متاسفانه برخی از مسوولان  نیز در برابر این وعده‌ها فریفته می شوند، جملات دو پهلو به کار می برند تا مبادا شیاطین زمان از آنها ناراضی شوند و امان نامه آنها را می‌پذیرند تا اگر روزی خواستند تابعیت آنها را بپذیرند برایشان امکان‌پذیر باشد.

این کارشناس دینی با بیان اینکه امروز شیطان برای همه برنامه دارد، اظهار کرد: امروز شیطان به منبری، مداح و هیاتی نیز امان‌نامه می دهد که کاری به انقلاب نداشته باشید، فقط باید از عاشورای گذشته سخن گفت و کاری به عاشورای امروز نداشت.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه در خط امام حسین (ع) است، اضافه کرد: شیطان می خواهد حسین زمان تنها بماند و لذا همانگونه که در صدر اسلام ائمه معصوم را از چشم مردم انداخت، امروز نیز تلاش می‌کند با بهره گرفتن از ابزارهای مختلف ولایت فقیه را از چشم مردم بیاندازد.

برنامه وعظ و عزاداری هیات عاشقان ثارالله (ع) ناحیه بسیج امام رضا (ع) هر ساله دهه اول محرم با حضور اقشار مردم اصفهان برگزار می‌شود.
این هیات توسط شهید حاج احمد کاظمی فرمانده لشکر هشت نجف اشرف بنیانگذاری شد.

۶۰۲۲/۷۱۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.