مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: این حادثه ساعت ۹ صبح امروز در کیلومتر ۲۵ اردستان روبه روی ظفرقند رخ داد که پس از اعلام به اورژانس ۱۱۵، سه واحد امدادی از اورژانس و یک واحد امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این سانحه رانندگی ۱۰ نفر از اتباع افغانستان مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه مصدومان بین سنین ۲۰ تا ۴۰ سال هستند تصریح کرد: راننده ایرانی این خودرو و  یک نفر از اتباع افغانستان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان بیان کرد: هفت نفر از مصدومان با آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی و سه نفر با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

علت بروز این سانحه توسط پلیس راه در دست بررسی است.

مناطق کویری شرق استان اصفهان به دلیل موقعیت جغرافیایی در مرکز کشور و وجود راه‌های کویری یکی از نقاط حمل و نقل مواد مخدر ، کالاهای قاچاق و حتی جابجایی مهاجران خارجی غیر مجاز  به خصوص اتباع کشور همسایه شرقی است.

پیش از این در موارد زیادی خودروهای سواری حامل اتباع خارجی در مسیرهای بیابانی شرق اصفهان به دلیل ظرفیت بیش از حد، سرعت زیاد  و یا هنگام گریز از دست ماموران انتظامی دچار حادثه شده و سرنشینان این خودروها کشته و مصدوم شده‌اند.

اردستان با جمعیت بالغ بر ۴۲ هزار نفر در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی شهر اصفهان و در مسیر کاشان به سمت نایین و یزد قرار دارد.

۶۰۲۲/ ۷۱۳۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.